به گزارش اکونا پرس،

شب گذشته به تاریخ 21 شهریور ماه 97 شاهد برگزاری مراسم رونمایی از گوشی‌های آیفون 2018 اپل بودیم. این مراسم در حالی برگزار شد که در ابتدا ساعت هوشمند اپل واچ نسخه 4 به کاربران معرفی شد.

تغییرات عمده ای که این محصول نسبت به اپل واچ نسخه 3 داشت، صفحه نمایش بزرگتر و ابعاد نازکتر بود. همچنین بسیاری از فناوری هایی که در زمینه سلامتی برای ورزشکاران مورد نیاز است نیز در نسخه جدید اپل واچ به چشم می‌خورد.

ساعت هوشمند اپل واچ تنها محصولی نیست که مسئولان اپل در مراسم خود معرفی کردند. در کنار این ساعت شاهد رونمایی از سه گوشی هوشمند با نام‌های iPhone XS و iPhone XS Max و iPhone XR بودیم که نسل 2018 آیفون های اپل را می‌سازند. این سه گوشی به لحاظ طراحی از محصول آیفون 10 اپل الهام گرفته اند که سال گذشته در تئاتر استیو جابز رونمایی شد.

پس از رونمایی آیفون 10، شاهد استقبال بسیار خوبی از این محصول بودیم تا جایی که علی‌رغم قیمت گران آن که از 1000 دلار آغاز می‌شد، اما فروش بسیار فوق العاده ای کسب کرد و به گفته مسئولان مالی اپل، سود بسیار زیادی از فروش نسخه های مختلف آیفون 10 عاید این شرکت شد.

به هر حال اگرچه انتقاداتی بر مراسم رونمایی از گوشی‌های 2018 اپل وارد است (از این بابت که محصولات جدید تغییرات چشمگیری نسبت به محصولات نسل قدیمی‌تر نکرده‌اند) اما سه گوشی iPhone XS و iPhone XS Max و iPhone XR تا سال آینده قرار است پرچمداران نسل جدید این شرکت باقی بمانند و باید دید که آیا در بازار فروش موفق خواهند بود یا خیر.

در ادامه تصویری از مقایسه سه نسخه مختلف گوشی آیفون اپل که قرار است در سال 2018 و تا پایان ماه سپتامبر عرضه شوند را مشاهده می‌کنید:

مقایسه تغییرات سه آیفون 2018 اپل +اینفوگرافیک