به گزارش اکونا پرس،

مدت زیادی است که دیگر مردم با دست لباس نمی‌شویند و این کار را به عهده دستگاهی به نام ماشین لباس‌شویی گذاشته اند. این ماشین توانسته است با آسان کردن زندگی انسان‌ها، محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کند. در گذشته ماشین لباس‌شویی‌ها صدای زیادی تولید می‌کردند و این آزار دهنده بود. اما حالا مدل‌هایی از آن به بازار آمده است که صدای بسیار کمی دارند.

این دستگاه یک ماشین‌ لباس‌شویی قابل حمل است. Sonik Soak یک دستگاه شستشوی جمع و جور است. این دستگاه از امواج صوتی اولتراسونیک برای تمیز کردن استفاده می‌کند. کلمه اولتراسونیک Ultrasonic به معنای مافوق صوت است. محدوده فرکانس شنوایی انسان 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. محدوده فرکانسی امواج مافوق صوت 40 کیلو هرتز تا چندین مگا هرتز می‌باشد.

امواج مافوق، کاربردهای فراوانی از جمله در لیزر، تخلیه الکتریکی برای بهبود خواص سطحی و افزایش نرخ باربرداری، سنجش فاصله، عمق مخزن، شستشوی دقیق ظروف آزمایشگاهی، تعیین فشار خون بیمار، همگن کردن مواد مذاب، جوشکاری مواد غیر هم‌جنس، ریخته‌گری، تراش‌کاری، فرزکاری و غیره دارد. این دستگاه توسط این امواج حباب های کوچک و فشار بالا تولید می‌کند که می‌توانند کثیفی را بزدایند. این ماشین لباس‌شویی تقریبا به اندازه‌ی یک گوشی تلفن‌همراه است. همچنین روش استفاده از آن بسیار آسان است. دستگاه را در آب روی لباس می‌گذارید، مواد شوینده اضافه می‌کنید و تایمر را فعال می‌کنید. 30 دقیقه بعد لباس‌های شما شسته شده است.

این دستگاه یک ماشین لباس‌شویی فوق‌العاده برای کسانی که زیاد در سفر هستند و کسانی که آپارتمان‌های کوچک دارند است. Sonik soak تنها لباس‌ها را تمیز نمی‌کند بلکه می‌توانید موادغذایی، جواهرات و وسایل اصلاح را نیز تمیز کند. برخلاف ماشین لباس‌شویی‌‌های معمولی این دستگاه در سکوت لباس‌های شما را تمیز می‌کند.