به گزارش اکونا پرس،

بنابراین گزارش دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سردادن شعارهایی از نمایندگان مجلس می‌خواهند تا با عدم رای به تصویب لوایح FATF، جلوی خطرات احتمالی پیوستن به این معاهده را بگیرند.

تجمع مقابل مجلس در مخالفت با CFT و FATF+عکس

گفتنی است؛ جمعه گذشته هم دانشجویان با برگزاری تجمع بعد از اقامه نمازجمعه در سراسر کشور اعتراض خود را به تصویب لوایح FATF اعلام کردند.

تجمع مقابل مجلس در مخالفت با CFT و FATF+عکس

حرکت اعتراضی دانشجویان درباره این موضوع از مدتها گذشته آغاز شده و دانشجویان انقلابی به روش های مختلف مانند توزیع بروشور، درخواست از نمایندگان مجلس و انتشار بیانیه‌ها و نامه‌های متعدد برای جلوگیری از تصویب لوایح FATF تلاش کرده اند.

دانشجویان معترض تصویب FATF تلاش دارند در مقابل مجلس زنجیره انسانی تشکیل دهند ولی نیروهای انتظامی مانع این اقدام شده اند.

تجمع مقابل مجلس در اعتراض به تصویب «FATF»

تجمع مقابل مجلس در مخالفت با لایحه ‌CFT

جمعی از جوانان با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار مخالفت مجلس با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (‌CFT) شدند.

از ساعات آغازین صبح امروز (یکشنبه) حدود ۵۰ جوان با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی و در دست گرفتن پلاکاردهایی مخالفت خود با لایحه ‌CFT را ابراز کردند.

این لایحه پس از دو ماه مسکوت ماندن در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

تجمع‌کنندگان در پلاکاردهایی که در دست داشتند تصویب این لایحه را خیانت به آرمان‌های انقلاب، موجب فروپاشی اقتصادی و خلاف فرامین رهبری عنوان کردند.

احمد سالک، جواد کریمی قدوسی و نصرالله پژمانفر در جمع تجمع کنندگان حضور پیدا کرده و با آنها صحبت کردند.

تجمع کنندگان همچنین شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند.