به گزارش اکونا پرس،

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، تنبیه جنون‌آمیز یک دانش‌آموز را توسط معلمش در یکی از مدارس هند به تصویر می‌کشد. ظاهرا شوخی این دانش‌آموز و خندیدن همکلاسی‌هایش موجب عصبانیت این معلم و رفتار عجیب او شد. پس از این اتفاق این معلم تصمیم گرفت تا بصورت فیزیکی این دانش‌آموز را مورد تنبیه قرار دهد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این معلم با مشت به جان این دانش‌آموز افتاده و او را در مقابل سایر همکلاسی‌هایش مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. در ابتدای این ویدئو معلم در حالی که کوله پشتی یکی از دانش‌آموزان را به سمت این دانش‌آموز پرتاب می‌کند، دیده می‌شود. در ادامه این ویدئو در حالی که دانش‌آموز خاطی با خروج از پشت میزش قصد فرار از دست معلمش را دارد در مقابل کلاس به دست معلم گرفتار می‌شود.

بر اساس تصاویر موجود در این ویدئو، این معلم در حالی که دست او را گرفته بصورت پیاپی چند ضربه به سر و صورت این دانش‌آموز وارد می‌کند. سپس دانش‌آموز از دست معلم فرار کرده و به انتهای کلاس پناه می‌برد. این معلم دوباره به سمت او هجوم برده و چند ضربه پیاپی دیگر را به سر و صورت این نوجوان وارد می‌کند. در این ویدئو در حالی که برخی دانش‌آموزان در حال خنده هستند برخی دیگر نیز در حالی که دچار شوک شده‌اند نظاره‌گر این صحنه دیده می‌شوند.

این حادثه در یکی از مدارس ایالت بنگلور هند رخ داد. هنوز مشخص نیست که آیا مسئولان مدرسه یا مسئولان محلی آموزش و پرورش این ایالت به این اتفاق واکنشی نشان داده‌اند یا نه.