به گزارش اکونا پرس،

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است ضرب و شتم وحشیانه دانش‌آموز ۱۲ ساله آمریکایی را توسط یک مأمور پلیس به تصویر می‌کشد. این دانش‌آموز اهل "ونس" ایالت کارولینای شمالی در حال قدم زدن با این مأمور پلیس بود که ناگهان مورد حمله او قرار گرفت.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته این مدرسه راهنمایی ضبط شده است، چگونگی وقوع این اتفاق را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو دانش‌آموز به همراه پلیس در حال قدم زدن در راهروی مدرسه دیده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهان مأمور پلیس به این پسر ۱۲ ساله حمله‌ور می‌شود و او را به هوا بلند و روی زمین پرتاب می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که مأمور پلیس یک بار دیگر این عمل را تکرار می‌کند و سپس با بلند کردن دوباره این دانش‌آموز اقدام به کشیدن او روی زمین می‌کند.

پس از انتشار این ویدئو مسئولان مدرسه تحقیقات خود را آغاز کردند. این در حالی است که مقامات پلیس محلی و والدین دانش‌آموز از این اتفاق و اقدام عجیب مأمور پلیس شوکه شده‌اند. پلیس محلی در ایالت کارولینای شمالی آمریکا از تعلیق این مأمور خاطی خبر داد. این حادثه هفته گذشته در یک مدرسه راهنمایی واقع در ۴۵ مایلی شهر رالی رخ داد. هنوز انگیزه مأمور پلیس از این اقدام مشخص نشده است. تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.