به گزارش اکونا پرس،

یک خانواده ژاپنی ۳۴ سال است که یک تمساح ۷ پا را در خانه پرورش می‌دهند که موجب تعجب اطرافیان آن‌ها شده است. هیچ فردی حتی اگر همه پول جهان را به او پرداخت کنند حاضر نیست به یک تمساح بزرگ نزدیک شود، اما یک خانواده ژاپنی در شهر هیروشیما نزدیک به ۴ دهه است که با یک تمساح زندگی می‌کند.

«نوبومتسو مورابایاشى» پس از التماس پسر کوچکش از یک فروشگاه حیوانات خانگی تمساح خریداری کرد و هرگز فکر نمی‌کرد که تمساح جدیدشان به عضوی از خانواده آنان تبدیل شود و نزدیک به ۳۴ سال در کنار آن‌ها بماند؛ امروز این تمساح اهلی کمتر از ۷ فوت قد دارد و وزن آن حدود ۴۵ کیلوگرم و یک غول آرام است که هرگز به کسی آسیب نخواهد رساند.

این تمساح به نام «کیمان سان» در خانه این خانواده ژاپنی بزرگ شده و زندگی می‌کند و با صاحب خود راه می‌رود و به اندازه‌ای رام شده است که اجازه می‌دهد کودکان خردسال آن را لمس کنند و حتی سوار آن شوند. نوبومیتسو مورابایاشی می‌گوید: "من هرگز فکر نمی‌کردم که اینقدر بزرگ شود. ۳۴ سال از آوردن آن به خانه من می‌گذرد. سعی می‌کنم از طریق روش‌هایی مانند مسواک زدن با او ارتباط برقرار کنم. "

این تمساح بیشتر وقت خود را در خانه سرگردان است یا در وان خود استراحت می‌کند. همچنین دوست دارد با صاحب خود قدم بزند به خصوص اگر این کار شنای کوتاه در چشمه‌های آب محلی باشد و بدین منظور صاحبش مجبور شده است برای این کار از مقامات مجوز بگیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی مسئولیتش به عهده او باشد.