در حالی که اکثر مردم جهان پس از شیوع ویروس کرونا در خانه هایشان مانده اند تا از جان خود محافظت کنند، افراد وظیفه شناسی هستند که در این شرایط سخت و خطرناک هنوز به کار مشغول هستند.

«آنتونی گاسکین»، راننده اداره پست محلی در ویرجینای آمریکا یکی از این افراد است. راننده شرکت پُست «آنتونی»، در دوران شیوع کرونا و در اوج همه گیری بیش از ۱۸۰ بسته پستی را به دست صاحبانشان رسانده بود.

به همین علت ساکنان منطقه «هالاسکی» در ویرجینیا با اقدام جالب و غافلگیرانه از زحمات این راننده پست قدردانی کردند، اقدامی که اشک این راننده را سرازیر کرد. ساکنان محلی در هالاسکی با ایستادن در کنار خیابان از این مامور پست وظیفه شناس قدردانی کردند.

زنی با نام «پَتی فریدمَن» یکی از افرادی بود که در مراسم خوش‌آمدگویی به گاسکین حضور داشت. او از افراد محلی خواسته بود تا با بیرون آمدن از خانه هایشان از گاسکین تشکر کنند. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده و تبدیل به ویدئویی داغ شده است در حالی که گاسکین سوار بر خودرو وارد خیابانی در این منطقه می‌شود مردم محلی که در دو طرف جاده ایستاده اند با دست زدن از او قدردانی می‌کنند. یکی دیگر از ساکنان محلی در مورد گاسکین گفت: «او همیشه با لبخند و رویی خوش بسته‌های پستی را به ما تحویل می‌دهد. من اینجا هستم تا از او تشکر کنم.»

این اقدام غافلگیرانه چنان در گاسکین احساس زیبایی را ایجاد کرد که اشک از چشمانش سرازیر شد. در یکی از تصاویر گاسکین در حالی که اشک‌هایش را پاک می‌کند دیده می‌شود. در ادامه ویدئویی از این اقدام تحسین برانگیز را مشاهده می‌کنید.

Time-

غافلگیری پستچی توسط ساکنان یک محله!

غافلگیری پستچی توسط ساکنان یک محله!