قلمی که وزن و درخشش آن را در دستان خود احساس نمایید؛ در حالی که ممکن است مفهوم اولیه یک خودنویس، روان نویس یا خودکار بسیار ساده بنظر برسد!

باید توجه داشت در گذر زمان تغییرات جالب توجه بسیاری در تکنولوژی ساخت انواع قلم صورت گرفته است. استفاده از مواد مختلف در طراحی و ساخت بدنه قلم همچنین طراحی انواع سر قلم متناسب برای انواع سبک نوشتاری از جمله این تغییرات بشمار می روند.

یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن مجموعه متنوعی از روانویس لوکس با امکان مقایسه و بررسی ویژگی های هر کدام، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی است.

 

خودنویس و روان نویس لوکس پارکر

پارکر یکی از برندهای محبوب در حوزه قلم لوکس است و به دلیل مجموعه های متنوع و سبک طراحی ارگونومیک متناسب برای افراد راست دست و چپ دست با هر سلیقه ای در بازار نوشت افزار بسیار محبوب و پر رونق است. تنوع در طراحی مجموعه قلم ها، تنوع در قیمت محصول را نیز به دنبال دارد تا گروه بیشتری از دوستداران قلم لوکس بتوانند با توجه به بودجه خود یک قلم با کیفیت را خریداری نمایند. اسکلت قلم های پارکر بیشتر از جنس برنج و یا استیل تولید شده است به همین دلیل بدنه قلم مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارد. از جمله مجموعه های لوکس محبوب و منحصربفرد خودنویس پارکر می توان به این موارد اشاره کرد:

  • خودنویس و روان نویس پارکر دوفولد
  • خودنویس و روان نویس پارکر سونت
  • خودنویس و روان نویس پارکر اربن
  • خودنویس و روان نویس پارکر IM

قلم های لوکس واترمن

شهر پاریس همیشه منبع الهام بوده است. مجموعه نوشت افزار لوکس واترمن تجسم سبک زیبای هنر پاریسی است؛ که نشان دهنده نمایشی بی انتها از ذوق و اعتماد به نفس است.  قطعات لوکس قلم واترمن با دست متخصصان واترمن مونتاژ و تست می شود. از بررسی صافی و سلامت هر سر قلم تا اطمینان از کیفیت بالای هر قلم، همه موارد توسط متخصصین واترمن کنترل می شود.

22

 

خودنویس و روان نویس واترمن با طراحی زیبا و منحصربفرد و با فلزات گرانبها تولید می شوند که نمایشی بی انتها از سلیقه و اعتماد بنفس هستند. از جمله مجموعه های محبوب و پرطرفدار برند واترمن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودنویس و روان نویس واترمن کرن
  • خودنویس و روان نویس واترمن اکسپرت
  • خودنویس و روان نویس واترمن پرسپکتیو
  • خودنویس و روان نویس واترمن همیسفر
  • خودنویس و روان نویس واترمن آلور

 

نوشت ابزارهای لوکس کاوکو

به دست آوردن چیزهای خوب زمان می برد و به دست آوردن چیزهای بهتر نیازمند صرف زمان بیشتری است! این اصل برای تجارت به اندازه روابط انسانی مصداق دارد و کاوکو با تکیه بر همین اصل رویکردی نوآورانه برای یک کسب و کار پایدار را تعریف کرده است.

طراحان کاوکو مجموعه متنوعی از محصولات را برای تبدیل شدن به بخشی از شخصیت افراد با سلیقه و دیدگاه های مختلف طراحی و تولید نموده اند. بسیاری از افراد کاوکو را با قلم های کوتاه به یاد دارند اما کاوکو قلم لوکس با اندازه استاندارد نیز در مجموعه خود دارد. یکی از ویژگی های برند کاوکو بخصوص در طراحی مجموعه قلم های کوتاه خود طراحی قلم فاقد گیره است! برای این محصولات گیره با طرح و رنگ مختلف بصورت مجزا طراحی شده است تا بسته به رنگ قلم و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمایید. بدنه قلم های کاوکو بیشتر از جنس برنج، مس، آلومینیوم و پلاستیک ABS است.

33

کاوکو محصولی را به شما تحویل می دهد که شور، غرور و مهارت را به همراه داشته باشد. از جمله مجموعه های محبوب و پرطرفدار کاوکو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودنویس و روان نویس کاوکو اسپورت
  • خودنویس و روان نویس کاوکو لی لی پوت
  • خودنویس و روان نویس کاوکو اسپشیال
  • خودنویس و روان نویس کاوکو اوریجینال
  • خودنویس و روان نویس کاوکو دایا 2
  • خودنویس و روان نویس کاوکو استیودنت

خودنویس و روان نویس فابرکاستل

در نگاه اول می توان چنین توضیح داد که اگر از قلم لوکس با بدنه ای تولید شده از انواع فلزات، پوشش لاک یا تولید شده از رزین خسته شده اید و به دنبال گزینه ای متفاوت و منحصربفرد هستید؛ مجموعه قلم های دیزاین فابرکاستل و گراف فون فابرکاستل با بدنه ای تولید شده از انواع چوب طبیعی اعلاء مانند چوب گردو، چوب گلابی، چوب نارگیل و ... می تواند نظر هر صاحب سلیقه ای را جلب نماید! بافت چوب طبیعی در کنار فلز براق جلوه ای شگفت انگیز و بسیار جذاب خلق می نماید که نگارش با آن می تواند فوق العاده باشد!

44

 

از جمله محبوب ترین قلم های لوکس فابرکاستل با بدنه چوبی می توان به مجموعه های زیر اشاره کرد:

  • خودنویس و روان نویس فابرکاستل اوندورو چوب
  • خودنویس و روان نویس فابرکاستل امبیشن چوب
  • خودنویس و روان نویس فابرکاستل ایموشن چوب

خرید روان نویس برند استدلر

نام استدلر یادآور انواع مداد، مداد رنگی، روان نویس و خودکار رنگی است. اما استدلر در میان محصولات متنوع خود گروه محصولی با نام استدلر پریمیوم طراحی و عرضه نموده است که جزء محصولات حرفه ای نوشت افزار بشمار می روند.

مجموعه استدلر پریمیوم با الهام از روح پیشگام این برند یوهان سباستین استدلر تمرکز بر نگارش با خطوط ظریف و یکنواخت را هدف قرار داده است. طراحی مدرن و مجلل در کنار تعادل کامل از ویژگی های این مجموعه خودنویس و روان نویس لوکس است.

این مجموعه نیز با بدنه چوب یا چرم در کنار رنگ نقره ای آلومینیوم بکار رفته در قلم جلوه ای منحصربفرد را خلق کرده است. برند استدلر هوشمندانه نام مجموعه ها را بر اساس نوع چوب و یا چرم بکار رفته در آن انتخاب نموده است؛ قلم هایی با کارایی و کیفیت بالا.

کلام آخر

در آخر پیشنهاد ویژه ما برای خرید هدیه لوکس و ماندگار، خرید خودنویس و روان نویس لوکس از برترین برندهای جهانی است که در اینجا با برخی از ویژگی ها و مجموعه های طراحی و تولید شده توسط آنها آشنا شده اید. می توانید با مراجعه به فروشگاه لوازم التحریر دفتر دستک مجموعه کاملی از قلم های لوکس را مشاهده و خرید نمایید.