هیچ جایی بهتر از یکی از شهربازی های تهران برای لذت بردن از تفریحات خانوادگی وجود ندارد. شهربازی‌ها، جزء پرطرفدار ترین مکان های تهران هستند که فرصتی برای خلاقیت، سرگرمی و تفریح فراهم می‌کنند. این مکان‌ها نه‌تنها به کودکان فرصتی برای بازی و تخلیه انرژی را فراهم می‌کند، بلکه برای بزرگسالان نیز مکانی برای رهایی از استرس و لذت بردن از لحظات خوش را فراهم می‌کند. در این مقاله، بهترین شهربازی ‌های تهران برای بزرگسالان و کودکان را بررسی خواهیم کرد و با هم سفری به دنیای سرگرمی و هیجان انگیز شهربازی های تهران خواهیم داشت.

شهربازی و باغ وحش ارم

در ابتدا به سراغ لیستی از شهربازی های روباز تهران می رویم. لیستی که بدون شک، پارک ارم تهران در صدر آن قرار می گیرد. پارک ارم تهران دارای مجموعه‌ای روباز و سربسته است که در ساعت‌های ۱۷:۳۰ تا ۲۳  فعالیت می‌کند. همچنین باغ وحش آن در ساعت‌های ۱۰ تا ۱۹ برای بازدیدکنندگان قابل دسترسی هستند. پارک ارم با وسعت ۷۰ هکتار و دریاچه ۹ هکتاری با امکانات ماهیگیری و قایق‌رانی، به همراه سه شهربازی و باغ وحشی با بیش از ۱۱۰ گونه جانوری، یکی از مقاصد گردشگری و تفریحی مهم در تهران است. وسایل بازی شهربازی‌ پارک ارم برای افراد هر سنی مناسب طراحی شده‌اند، از کودکان تا بزرگسالان. امکانات باغ وحش پارک ارم نیز در پنج هکتاری از پارک قرار دارد و بیش از ۱۱۰ گونه جانوری را شامل می‌شود. علاوه بر این، پارک ارم تهران دارای امکاناتی مانند رستوران، کافه، پارکینگ و تالارهای پذیرایی است که تجربه تفریحی شما را تکمیل می‌کند. آدرس پارک ارم تهران در کیلومتر چهار اتوبان تهران-کرج قرار دارد و با داشتن امکانات تفریحی برای تمام اعضای خانواده، مقصدی ایده‌آل برای تفریح و گردش می‌باشد. اگر شما در سفر به پایتخت به دنبال خرید بلیط هواپیما کیش تهران از مرجعی مطمئن با قیمتی مناسب هستید، یوترواز با سیستم یکپارچه آنلاین خود شما را در این راه یاری خواهد کرد.

شهربازی پامچال

شهربازی پامچال تهران واقع در ضلع شمالی پارک پامچال قرار دارد و امکانات بازی متنوعی را ارائه می‌دهد. بهترین زمان برای بازدید از این شهربازی در فصل بهار و تابستان است. بازی‌های شهربازی پامچال برای کودکان شامل 16 دستگاه بازی  از جمله قطار کودک، آکروجت، کشتی کودک، استخر توپ، دستگاه تکان دهنده و مری‌گراند و... می‌شود. همچنین، برای بزرگسالان نیز 10 دستگاه بازی در نظر گرفته شده است. در بخش سرپوشیده شهربازی پامچال نیز بازی‌هایی مانند دستگاههای تکان دهنده، قصر بادی، کشتی، بازی شانسی و ... وجود دارد. علاوه بر این، پارک پامچال امکانات ویژه دیگری مانند زمین بازی، زمین فوتبال، استخر کودکان و بزرگسالان، سونای خشک و بخار، جکوزی و سالن‌های بدنسازی و رزمی را نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

آدرس شهربازی پامچال تهران: مشیریه، خیابان خلیج فارس، خیابان بوعلی غربی بوده و در از ساعت 18 تا 24 پذیرای میهمانان است.

شهربازی بعثت

شهربازی بعثت یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌ های تهران است که با بیش از 17 وسیله بازی و فضای گسترده، مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است. موقعیت این شهربازی در جنوب شهر و نزدیکی ترمینال جنوب واقع شده است. تاریخچه این شهربازی به سال 1348 برمی‌گردد و در آن زمان، پس از تخریب کوره‌های آجرپزی، محوطه آن به بوستانی تبدیل شد و در سال 1352 به صورت رسمی افتتاح شد. از دیگر امکانات این شهربازیمی‌توان به آبنما، بوفه، کتابخانه، گلخانه، دریاچه جهت قایق‌رانی، آمفی‌تئاتر روباز، زمین بازی کودکان، مهدکودک بهزیستی، پارکینگ و سرویس بهداشتی را نام برد. یکی از نکات مثبت این شهربازی، دسترسی آسان آن از طریق مترو و شبکه بزرگراهی است.

آدرس شهربازی بعثت تهران: میدان شوش، خیابان صابونیان، خیابان احمد سمیعی است و از ساعت کاری این پارک به صورت شبانه روزی است.

شهربازی بیلینو برای کودکان

شهربازی بیلینو یک پارک عمرانی برای کودکان است که با استفاده از تجهیزات واقعی در سایز کوچک، فضایی شاد و آموزنده برای کودکان فراهم می‌کند. کودکان می‌توانند با بیل مکانیکی، جرثقیل و دیگر وسایل بازی متنوع، به جابجایی و تجربه کارهای بزرگترها بپردازند و این به افزایش اعتماد به نفس آنها کمک می‌کند. علاوه بر این، در این شهربازی امکاناتی مانند ماسه بازی، ایر هاکی، فوتبال دستی، تاب زنجیری، شبیه‌ساز رانندگی و غیره وجود دارد. شهربازی بیلینو تجربه واقعی را برای کودکان فراهم کرده است و به آنها امکان می‌دهد با وسایل واقعی و کوچکتر، مثل بیل مکانیکی، جرثقیل و نوار نقاله، بازی کنند و مهارت‌های خود را تقویت کنند.  این شهربازی به کمک تم خلاقانه خود جز یکی از شهر بازی های باحال تهران محسوب می‌شود.

آدرس شهربازی بیلینو تهران: محله پونک، خیابان صفارزاده،خیابان نظری شرقی بوده و ساعت فعالیت آن 15 تا 22 می‌باشد.

شهربازی پارک پرواز

شهربازی پارک پرواز یک شهربازی کوچک در بوستان پرواز واقع شده است. این شهربازی دارای وسایل بازی بادی و وسایل برقی ویژه برای کودکان است. شهربازی پارک پرواز در پارک پرواز تهران واقع شده است و فرزندان شما می‌توانند با خیال راحت از وسایل شهربازی در این پارک استفاده کنند و لذت برد. این وسایل شهربازی برای سنین خردسال تا 12 سال مناسب هستند و شامل ماشین برقی، قطار کودک، هلی کوپتر، گردونه حیوانات، سرسره پارک پرواز، چرخ و فلک، کشتی صبا و سایر وسایل می‌باشند.

آدرس این شهربازی: سعادت آباد، بالاتر از میدان سرو، میدان بهرود جنب مجتمع تجاری پرواز بوده و سانس‌های شهربازی پارک پرواز از شنبه تا پنج‌شنبه در ساعات 8 الی20 است.

شهر‌بازی سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر

شهربازی دریاچه چیتگر یکی از مقاصد تفریحی معروف در تهران است که در کنار دریاچه چیتگر قرار دارد. این مکان به دلیل غروب‌های زیبا و جذابیت‌های طبیعی خود معروف است. علاوه بر قایقرانی و قدم زدن در ساحل شنی، شهربازی و بخش‌های سرگرمی این مجموعه نیز مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار دارد. وجود دستگاه‌های مدرن شهربازی سرزمین شگفت‌انگیز از جمله سافاری وحشت، سیرک و کارتینگ، و همچنین پیست پرواز در آسمان، چیتگر را به یک مقصد تفریحی و سرگرمی برای افرادی از تمام سنین تبدیل کرده آن را جز یکی از بهترین شهربازی تهران برای بزرگسالان تبدیل کرده است. هر طرف دریاچه چیتگر دارای وسایل بازی و سرگرمی خاص خود است و بازدیدکنندگان می‌توانند بر اساس علاقه خود، یکی از این طرف‌ها را برای تفریح انتخاب کنند. شهربازی پارک چیتگر مناسب برای بازدید خانوادگی و دوستان است.

آدرس شهربازی چیتگر تهران: انتهای اتوبان همت غربی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس است و ساعت فعالیت این شهربازی 10 تا 23 شب است.

شهربازی برج میلاد

شهربازی برج میلاد از مجموعه بهترین شهربازی های تهران است که ساخت آن در سال ۹۹ ساخت ان شروع شده و پس از تکمیل در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده. این شهربازی برای افراد با رده سنی مختلف قابل دسترسی است و منحصراً برای کودکان نیست. در شهربازی برج میلاد، علاوه بر انواع بازی‌ها، امکانات دیگری مانند ایرهاکی، فوتبال دستی، بازی‌های کامپیوتری و مکان‌هایی برای کافه و رستوران نیز وجود دارد. این مجموعه امکانات متنوعی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است تا بتوانند از حضور در این مکان لذت ببرند. وسایل این شهربازی شامل چندین دستگاه بازی مختلف است که شامل ماشین برقی، چرخ و فلک برج میلاد، تاب اسکای برج میلاد، مری‌ گراند‌ ماداگاسکار، فریزبی، ترن شهربازی برج میلاد و... می‌شود. این وسایل بازی به بازدیدکنندگان امکان تفریح و سرگرمی در محیطی دلپذیر و هیجان‌انگیز را می‌دهند.

آدرس شهربازی برج میلاد: این شهربازی در برج میلاد واقع شده و در ساعت: همه روز از 16 تا 24 و در روز های تعطیل از ساعت 11 تا 24 آماده سرویس دهی به شهروندان عزیز است.

22

شهربازی المهدی

 شهربازی المهدی تهران، در جنوب شرقی میدان آزادی و در منطقه 9 شهرداری تهران واقع شده است. این پارک در سال 1365 افتتاح شده است. در این پارک، شما می‌توانید از دریاچه مصنوعی برای قایق سواری لذت ببرید. شهربازی این پارک نیز برای کودکان فرصتی هیجان‌انگیز را فراهم می‌کند و در خانه شهروندان، کلاس‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود. شهربازی المهدی دارای امکانات نسبتاً خوبی است که با مراجعه به آن می‌توانید یک روز عالی را برای کودکتان بسازید. با این حال، در مقایسه با شهربازی‌های بزرگ مانند پارک ارم، این شهربازی کوچک‌تر است و امکانات کمتری دارد. در این پارک، امکانات ویژه‌ای نیز در دسترس شما قرار دارد. این امکانات شامل دریاچه برای قایقرانی، زمین تیچراسکیت، کلینیک گل و گیاه، شهر کتاب، خانه اخبار (روزنامه و مجله)، خانه شهروند (کلاس‌های آموزشی کامپیوتر، نقاشی و...)، آبنما است.

آدرس شهربازی المهدی تهران : جنوب شرقی میدان آزادی، پارک المهدی، شهربازی المهدی بوده و در ساعت: 17 تا 23 فعال می‌باشد.

شهربازی بسیج

از دیگر بهترین شهربازی های تهران شهربازی بسیج است. این شهربازی که در منطقه جنوب شرق تهران واقع شده هر روزه میزبان تعداد زیادی از شهروندان عزیز تهرانی می‌باشد. مساحت این مجموعه تفریحی بیش از 3 هزار متر است بوده و وسایل بازی متنوع، محیطی خوشایند و جذاب برای تفریح فراهم کرده است. این شهربازی داری پوشیده شده با انوع گل گیاه مختلف از جمله: چنار، نارون، سرو نقره‌ای، کاج و گل های رز هفت رنگ زیبایی تشکیل شده است. امکانات و ویژگی‌های شهربازی بسیج شامل بازی‌هایی همچون رنجر، رودخانه وحشی، سفینه، سورتمه، آپولو، ترن هوایی، چرخ و فلک، تاب، آبشار، کشتی صبا، قالیچه پرنده، گردش فضایی و غیره می‌باشد. بهترین زمان برای بازدید از شهربازی بسیج، قبل از غروب آفتاب است تا بتوانید در فضای دریاچه قایق‌سواری کنید و از وسایل شهربازی در شب نیز لذت ببرید. این شهربازی دارای امکاناتی مانند دریاچه مصنوعی با مساحت ۷۰۰۰ متر مربع و ۲۵ قایق، بوفه‌های متعدد و سفره‌خانه سنتی است. اگر از مشهد راهی این شهر هستید و نیاز به خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد تهران دارید، می‌توانید به سادگی به کمک یوترواز این کار را انجام دهید.

آدرس شهربازی بسیج: اتوبان افسریه، نبش بزرگراه شهید محلاتی، شهربازی پارک بسیج بوده و ساعت کاری آن همه روزه از ساعت 18 تا 24 و جمعه ها از ساعت 14 تا 24 فعال است.

شهربازی رازی

شهربازی رازی یک شهربازی کوچک است که با تجهیزاتی مدرن و جذاب برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان فعالیت می‌کند. این شهربازی دارای دستگاه‌های تفریحی متنوعی است. علاوه بر فضای سبز دلنشین، فرهنگسرا و پردیس سینمایی کوچکی نیز در این بوستان وجود دارد. امکانات دیگری مانند مسجد، رستوران، بوفه، آب‌نما، کتابخانه، زمین بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، سالن سرپوشیده چندمنظوره، آمفی تئاتر روباز، بازارچه، برج فانوس دریایی، دریاچه، آکواریوم، شهربازی رازی و سایر امکانات متنوع در این بوستان قرار دارند.  پارک رازی یکی از پارک‌های قدیمی تهران است همچنین در این شهربازی امکاناتی مانند ماشین برقی، کشتی صبا، سفینه، چرخ و فلک و آبشار در این موجود است.

آدرس شهربازی رازی تهران: میدان قزوین خیابان قزوین خیابان مرادی بوده و از ساعت 18 تا 24 پذیرای میهمانان است.

شهربازی شاهد

شهربازی شاهد یکی از شهربازی‌های کوچک منطقه‌ای در شمال غرب تهران است. این شهربازی در داخل پارک شاهد واقع شده و با تجهیزات متنوع خود، مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکان و خانواده‌ها می‌باشد. تجهیزات شهربازی شاهد شامل قطار، هلیکوپتر، ماشین برقی، آکروجت، موتور برقی شارژی، تاب کودک، کشتی صبا، استخر قو، قایق، قصر بادی، آبشار و استخر توپ است. این تنوع در تجهیزات، فرصتی فراهم می‌کند تا کودکان و بازدیدکنندگان بتوانند از تفریحات متنوع و جذاب این شهربازی لذت ببرند

آدرس شهربازی شاهد تهران: پونک، سردار جنگل، تقاطع میرزا بابایی بوده و  همه روزه از ساعت 10 الی 20 پذیرای خانواده های محترم است.

مزایا و معایب پارک های تفریحی سر باز

مزایا

  • استفاده از فضای آزاد: پارک های تفریحی در فضای باز تجربه هیجان انگیز و آرامش بخش برای افرادی که دوستدار هوای آزاد بوده و از نورطبیعی لذت می‌برند.
  • پیوند خانواده: این پارک‌ها فرصت‌هایی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند تا زمان با کیفیتی را در کنار هم بگذرانند، در فعالیت‌ها شرکت کنند و خاطرات ماندگاری خلق کنند.
  • تعامل اجتماعی: پارک‌های تفریحی جمعیت متنوعی را جذب می‌کنند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند با افراد جدید ملاقات کرده و با آنها تعامل داشته باشند، مهارت‌های اجتماعی و دوستی‌های بالقوه را تقویت می‌کنند.
  • ترشح آدرنالین: سواری های هیجان انگیز در پارک های تفریحی باعث افزایش آدرنالین و فراری، موقت از زندگی روزمره می‌شود.

معایب

  • شلوغی و زمان انتظار طولانی: شهربازی‌های پرطرفدار می‌توانند شلوغ شوند، به‌ویژه در فصول شلوغ و آخر هفته‌ها. صف های طولانی و زمان انتظار برای سواری ها و جاذبه های محبوب می‌تواند خسته کننده باشد و منجر به کاهش لذت و اتلاف وقت شود.
  • نگرانی های ایمنی: در حالی که پارک های تفریحی تدابیر ایمنی را در نظر گرفته اند، هنوز هم ممکن است تصادفات رخ دهد. سواری ها و جاذبه های با حرکت سریع خطرات ذاتی دارند و بازدیدکنندگان باید دستورالعمل های ایمنی را رعایت کنند تا احتمال آسیب را به حداقل برسانند.
  • وابستگی به آب و هوا: پارک های تفریحی در فضای باز تابع شرایط آب و هوایی هستند. باران، گرمای شدید یا آب و هوای شدید می تواند فعالیت ها را مختل یا حتی لغو کند و لذت و تجربه کلی را برای بازدیدکنندگان محدود کند.

شهربازی مگامال، شهربازی سرپوشیده تهران 

حالا وقت آن رسیده که چند شهربازی سرپوشیده تهران را نیز به شما معرفی کنیم که مگامال یکی از آنهاست. شهربازی مگامال یکی از بهترین شهربازی های تهران بوده که به صورت سرپوشیده فعالیت دارد. این شهربازی که در طبقه سوم مجتمع تجاری مگامال واقع شده است با ارتفاع ۱۳ متر و فضایی به مساحت نزدیک به ۶ هزار مترمربع، توانسته است جذابیت بیشتری را به خود جلب کند و مخاطبان بسیاری را جذب کند. اگر با خرید بلیط هواپیما یوتراوز به تهران سفر کرده اید، پیشنهاد می کنیم، وقت گذرانی و تفریح در این شهربازی را از دست ندهید. شهربازی مگامال برای افراد در همه رده‌های سنی مناسب است و می‌توان گفت یکی از بهترین شهربازی تهران برای بزرگسالان است که با وجود تجهیزات مدرن وسایل بازی الکترونیکی و مکانیکی، تفریحی متفاوت را برای خانواده‌ها فراهم کرده است. علاوه بر انواع بازی‌های مختلف، در شهربازی مگامال تهران می‌توان از امکانات دیگری مانند ایرهاکی، فوتبال دستی، بازی‌های کامپیوتری و مکان‌هایی برای استراحت و خوراکی در کافه و رستوران نیز استفاده کرد. با وجود محیطی بزرگ و دسترسی آسان از طریق تراس با چشم انداز زیبای این شهربازی در اکباتان تهران آن را به مکانی منحصر به فرد برای تفریح و سرگرمی تبدیل کرده است.

آدرس این شهربازی: شهرک اکباتان ، جنب ایستگاه متروی اکباتان است و از ساعت 9 صبح الی 24 پذیرای میهمانان خود می‌باشد.

شهربازی فان لند

شهربازی فان لند، یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده تهران، در مجتمع تجاری الماس هروی در شمال شرق تهران واقع شده است. این شهربازی با مساحت تقریبی 3000 متر مربع، یک مقصد شادی و سرگرمی برای کودکان است. این شهربازی در سال ۱۳۹۴ به بازگشایی رسید و در سه طبقه مجزا قرار گرفته است. فان لند دارای بیش از ۲۵۰ وسیله بازی و سرگرمی متنوع است که مناسب برای همه سنین می‌باشد. علاوه بر دستگاه‌های بازی کامپیوتری و برقی، در این شهربازی می‌توان از امکانات دیگری مانند اتاق وحشت، اتاق گریم، سینما چند بعدی، سالن جشن و بزرگترین پیست ماشین‌های کوبنده تهران نیز استفاده کرد. با توجه به طبقات مجزا و تعداد بیش از ۲۵۰ دستگاه بازی و سرگرمی، فان لند به عنوان یکی از شهربازی‌های جدید و مدرن تهران محسوب می‌شود.

آدرس این مجموعه: میدان هروی است و ساعت فعالیت این شهربازی از 15 الی 23 و جمعه ها از ساعت 13 الی 23 می‌باشد.

33

شهربازی ایران مال

شهربازی ایران مال یک شهربازی سرپوشیده و جز بهترین شهربازی های تهران است که در مجموعه ایران مال واقع شده است. این شهربازی امکانات و ویژگی‌های متنوعی را برای سرگرمی و تفریح خردسالان، کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند. شهربازی ایران مال دارای امکانات منحصر به فردی است که شامل ترن هوایی در فضای بسته، فضای بازی‌های لیزری، سالن‌های نمایش مخصوص کودکان، مسابقات قهرمانی بازی‌های الکترونیک و پیست قایق‌های ضربه‌ای می‌شود. علاوه بر این، شهربازی ایران مال خدمات متنوعی را نیز ارائه می‌دهد. این خدمات شامل ارائه خدمات سرگرم‌کننده برای خردسالان، کودکان و نوجوانان، امکان تماشای فیلم‌های ویژه کودکان و خردسالان در اتاق‌های مخصوص می شود. برگزاری مسابقات مختلف مانند مسابقات نقاشی و برگزاری جشن‌های تولد و مناسبت‌های کودکان و نوجوانان در اتاق جشن تولد و مراسم‌ها نیز امکان پذیر است.

آدرس شهربازی ایران مال: اتوبان شهید همت(غرب)، اتوبان شهید خرازی است و از ساعت 9 الی 24 پذیرای میهمانان عزیز است.

پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک، یکی از مقاصد دیدنی تهران است که به معرفی دایناسورها و گونه‌های جانوری در حال انقراض می‌پردازد. این پارک برای علاقه‌مندان به مطالعه و شناخت جانوران عصر کهن، ساخته شده است تا آن‌ها را به دنیای دایناسورها نزدیکتر کند. دایناسورها در این پارک به صورت مجسمه‌های متحرک ساخته شده‌اند و با حرکت پلک‌ها، دست‌ها و صداهای واقعی، طبیعی به نظر می‌رسند. پارک ژوراسیک در بخش شمالی پارک پرواز در منطقه سعادت‌آباد تهران قرار دارد و از تعداد زیادی وسیله بازی و سرگرمی برخوردار است. علاوه بر ورودی پارک، برای ورود به بخش‌های مختلف پارک نیز هزینه‌های جداگانه دریافت می‌شود. بخش‌های متنوعی مانند ژوراسیک پارک، اسپایدر پارک، جانگل لند و باگزلند در این پارک وجود دارند. به علاوه، بخش انگل‌لند که محل نگهداری حیواناتی مانند لاک‌پشت، خرگوش، جوجه تیغی و قورباغه است، نیز جزو بخش‌های جذاب این پارک است. بخش اسپایدر پارک نیز در کنار پارک ژوراسیک قرار دارد و شامل مجسمه‌های غول‌پیکر و متحرک حشرات مانند عنکبوت، زنبور، پروانه، مانتیس و کفش‌دوزک است. همچنین، ماکت‌هایی از خزندگان غول‌پیکر مانند مار پیتون و تمساح نیز در این بخش قرار دارند. با دیدن پارک ژوراسیک، شما می‌توانید از تجربه فراموش‌نشدنی دیدن دایناسورها و موجودات درحال انقراض لذت ببرید و در دنیایی از شگفتی‌های طبیعت قدم بگذارید.

 آدرس پارک ژوراسیک تهران: سعادت‌آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، انتهای بلوار شقایق می‌باشد و ساعت بازدید از این پارک از ساعت  9.30 الی 23 است.

نتیجه گیری

تهران به عنوان پایتخت ایران، دارای تعداد زیادی شهربازی با امکانات مختلف است. در این مقاله سعی شد تا لیست کاملی از مناسب ترین شهربازی کودکان تهران و بزرگسالان ارئه شود تا شما تهرانی های عزیز یا مسافرینی که به دنبال بهترین شهربازی های تهران هستید به راحتی با مشخصات و تجهیزات آنها آشنا شوید. به کمک این مقاله می‌توانید ساعت فعالیت هر شهربازی، آدرس و امکانات هر کدام از مجموعه های نامبرده را به راحتی مورد ارزیابی قرار دهید. اگر مسافر هستید نیز می توانید بلیط هواپیمای تهران را از یوتراوز تهیه کنید.