به گزارش اکونا پرس،

در نشست صمیمانه مدیر عامل شرکت شهروند با اهالی رسانه در جشن سی سالگی شرکت شهروند که امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد ،داوود قربانیان مدیر عامل شرکت شهروند ضمن تشکر و عرض خیر مقدم به اهالی رسانه گفت:پیشاپیش فرارسیدن بهار طبیعت و فرارسیدن بهار دلها را تبریک عرض می کنم.

رسانه‌ها همواره نماینده افکار عمومی است و فرصتی است تا ما با سطوح مختلف جامعه در ارتباط باشیم .

وی ادامه داد:سالی که گذشت اصحاب رسانه کمک کننده و یاریگر ما بودند تا احوال و اخبار خوب ما را به مردم منتقل کنند. 

قربانیان در ادامه افزود:در مراسمی که در مجموعه شهروند برگزار شد برای جشن سی سالگی شهروند بود تا ما همچنان با مردم بیعت ببندیم و همچنان خادم این جامعه باشیم.

ما امروز مفتخریم که توانستیم سطح وسیعی از مردم شهر تهران وشهر البرز را همراه داشته باشیم . 

وی درباره جشن سی سالگی مجموعه شهروند گفت: در این جشن سی کارت خرید سی میلیون تومانی ،سی کارت تخفیف سی میلیون تومانی وسی هزار کد تخفیف برای خرید را داریم و امیدواریم افرادی که برنده می شوند لذت کافی را ببرند. 

مدیر عامل شرکت شهروند افزود: کار ارزشمند و خداپسندانه ای که مجموعه شهروند برای جشن سی سالگی در نظر گرفته سرپرستی ۳۰ کودک می باشدو مسوولیت اجتماعی که مجموعه شهروند دارد نباید حدود و صدور آن در حد کالا باشد .مجموعه هایی که توانمند هستند باید از این کارهای ارزنده انجام دهند و ما امیدواریم تمام فرزندان ایران حتی در دورافتاده ترین مکان و کودکانی که وسعت مالی کمی دارند بتوانند به بهترین نحو زندگی کنند و ما بتوانیم گره گشای بخشی از مشکلات این کودکان باشیم.