به گزارش اکونا پرس،

احمد بیگدلی در آئین افتتاح آموزشگاه ۱۸ کلاسه توفیقی، افزود: متأسفانه فرهنگیان ما در کشور دیده نمی‌شوند و آموزش‌وپرورش با گستردگی که دارد باز آن‌طور که باید وشاید به آن توجه نشده و بخشی از این کوتاهی از سوی نمایندگان مجلس بوده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نمایندگان مجلس به بحث رفاه و معیشت فرهنگیان حساسیت خاصی دارند و در دو سال اخیر در تحقق این امر مهم تلاش کرده اند.

وی گفت: متأسفانه امروز با توجه به شرایطی که در کشور داریم یک عده به علت منافع شخصی و گروهی دست به ناامید کردن جامعه می‌زنند و عملکرد دولت را زیر سؤال می برنندکه این خوب نیست.

بیگدلی بابیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس کشور تبدیل به ستادی برای مقابله با دشمن شده بود و امروز نیز جنگ، جنگ اقتصادی است، تأکید کرد: باید همه باهم در یک جبهه باشیم و بدانیم که مشکلات و گرفتاری‌های کشور با رهبری مقام معظم رهبری رفع می‌شود.

وی بابیان اینکه حضور خیرین در بحث نوسازی مدارس بسیار مؤثر است، گفت: توجه به نوسازی مدارس توسعه تعلیم و تربیت و آموزش را به دنبال دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خیرین باکارخیرخواهانه و نوع‌دوستانه خود به تعالی و توسعه جامعه کمک می‌کنند بنابراین جایگاه خیرین بسیار ارزشمند است.

به گزارش مهر، وی یاد آور شد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و باید در راستای توسعه کشور همگام با آموزش و پرورش باشیم.