به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در پیام دکتر اکبر افتخاری آمده است: درگذشت مهندس حسن بیگی از پیشکسوتان صنعت پتروشیمی کشور و از بنیانگذاران شرکت پتروشیمی جم که از مهمترین مجموعه‌های صنعتی تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می‌شود، را به خانواده محترم و بازماندگان و نیز کارکنان و مدیران صنعت پتروشیمی به‌ویژه مجموعه پتروشیمی جم تسلیت می‌گویم.

مرحوم مهندس بیگی طی سال‌های سال ۱۳۸۰الی ۱۳۸۹ در پیشبرد و اعتلای پتروشیمی جم از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره در راستای رسیدن به اهداف شرکت همگام و همراه متخصصان گام های استواری برداشت و توانست با همت و درایت نام و برند پتروشیمی جم را در داخل و خارج از کشور معرفی کند.

مدیرعاملی شرکت‌های پتروشیمی اراک و مرجان و عضویت در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی دهلران از دیگر سوابق ایشان در این صنعت بوده است. مرحوم مهندس بیگی تا آخرین روزهای حیات نیز به شکلی فعال در صحنه خدمت به توسعه صنعت و انتقال تجربه خود به مدیران و نیروهای نسل جدید پتروشیمی کشور حضور داشت و از آذرماه امسال، به نمایندگی از پتروشیمی جم در هیئت مدیره شرکت پلیمر کنگان منصوب شده بود که مشاوره‌ها و نظرات ایشان در پیشبرد این پروژه مهم، تاثیرگذار بود.

 

یادش گرامی باد.