به گزارش اکونا پرس،

به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی عضو و رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی در جلسه بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان آتشنشانی شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات و تلاش های آتشنشانان در سال ۱۳۹۹ بر لزوم پیش بینی نیازهای آتشنشانان، نوسازی ایستگاهها و اعتبار برای بازنشستگی پیش از موعد آتشنشانان در بودجه سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

او در جریان این جلسه گفت: فعالیت کارکنان سازمان آتش نشانی در دوره کرونا قابل تقدیر بود چرا که این عزیزان هم فعالیت معمول خود مربوط به ایمنی شهروندان را انجام دادند و هم آنکه ضدعفونی مراکز مختلف را بر عهده داشتند.

عضو شورای شهر تهران افزود: این عزیزان در پاندمی کرونا شیفت های اضافی در سطح شهر داشتند و از جان و دل مایه گذاشتند و به همین دلیل باید فکر اساسی برای جبران اقدامات آنان داشته باشیم.

فراهانی با اشاره به بازدیدی که از این مجموعه داشت، بیان کرد: واقعا فضای فعالیت و کار دوستان آتش نشانی مناسب نیست چرا که مدت طولانی فعالیت کرده، شیفت کاری و زندگی خود را در آن مجموعه گذراندند در صورتی که خیلی از این ایستگاه ها عمری ۴۰ ساله دارند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: برخی از این ساختمان ها فرسوده است که باید فکر اساسی در این زمینه انجام بدهیم.

فراهانی گفت: افزایش بالابرها و نردبان ها جز اتفاقات خوب سال گذشته بود. دغدغه ما این است که مشکلات سازمان آتشنشانی و آتشنشانان حل شود و معتقدیم به میزانی که این مشکلات حل شود سرعت در کیفیت خدمات دهی به شهروندان هم بیشتر می شود.

او در پایان تصریح کرد: باید نیازهای آتشنشانان، نوسازی ایستگاهها و اعتبار برای بازنشستگی پیش از موعد آتشنشانان در بودجه سال ۱۴۰۰ را هم پیش بینی کرد.