هر یک از این حالات دارای ویژگی های خاص می باشد. همچنین هر سبک و دکوراسیون نیز یکسری ویژگی های دیگر دارند که با توجه به سبک کلی خانه انتخاب می شوند و برای خانه مورد استفاده قرار می گیرند.

میز ناهار خوری iranmiz.com با توجه به این که در چه سبکی است، نوع متریال به کار رفته در میز متفاوت می باشد. به طور مثال در میزهای مدرن از فلز و بتن و سنگ نیز ممکن است استفاده شود اما در نوع کلاسیک آن تنها چیزی که وجود دارد، چوب است. چوب می تواند اصالت خانه را بالا ببرد و همچنین باعث ایجاد انرژی بیشتری در خانه می شود. همچنین اشکال مستطیل و مربع بیشترین طرفدار را دارند و مورد انتخاب قرار می گیرند.

خرید میز کنسول

اگر قصد دارید که میز کنسول به عنوان میز مبلمان از فروشگاه iranmiz.com خریداری نمایید باید دقت کنید که ارتفاع آن از  انواع مبل های راحتی و کلاسیک ایران میز پایین تر باشد. همچنین بهتر است بودجه خود را مشخص نمایید و مطابق با آن پیش بروید و در نهایت اینکه سبک میز را با توجه به دکوراسیون کلی خانه خودتان انتخاب نمایید. با قرار  دادن میز کنسول در خانه می توانید یک نقطه کانونی ایجاد نمایید زیرا در دکوراسیون وجود نقطه کانونی در خانه بسیار مهم است. میز را با توجه به ابعاد خانه و اتاق پذیرایی انتخاب نمایید اگر ابعاد خانه کوچک است سعی کنید میز را کوچکتر انتخاب نمایید علاوه بر اینکه دارای پایه هایی روشن نیز باشد.

اما اگر قرار است میز کنسول را با آینه در قسمت ورودی خانه قرار دهید می توانید ارتفاع  بیشتری را برای آن در نظر بگیرید. زیرا با قرار گرفتن آینه بر روی آن می توان یک دکور شیک ایجاد نمود همچنین برای دیده شدن در زمان ورود و خروج از خانه نیز بسیار کاربرد دارد. برای تزیین نیز می توانید بر روی آن گل و آباژور و مجسمه های تزیینی قرار دهید.

سبک های مختلف میز کنسول

 سبک های تزئینی عبارتند از سنتی، معاصر، مدرن،.

  • میز سنتی از جنس چوب ساخته می شود و پوشش داخلی میز از چوب یا پوشش (روکش) چوبی می باشد. چوب رنگ تیره و یا روشن دارند. دارای گوشه های گرد و یک سطح متوسط تا تیره چوب است.
  • سبک معاصر دارای خطوط و اشکال خطی است. از چوب های سنگین در ساخت آن به کار رفته است. که حالتی اشرافی داشته باشد.
  • کنسول مدرن دارای اشکال هندسی یا نامتقارن است. متریال های مختلفی در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد.

میز ناهار خوری کلاسیک

میز ناهار خوری را می توان جزئی از لوازم منزل و یا مبلمان دانست که می تواند در تکمیل دکوراسیون بسیار کاربردی باشد. این میز قرار است هم فضای خانه شما را اشغال می کند و هم اینکه تقریبا هزینه بسیاری را برای شما به جای می گذارد پس بهتر است که قبل از خرید آن یکسری اطلاعات در مورد میز ناهار خوری کلاسیک داشته باشد تا بتوانید بهتر عمل نمایید. در هنگام خرید سه موضوع مهم وجود دارد که باید به آن توجه نمایید که شامل: شکل و سبک دکور، و اندازه میز می باشد.

متریال

متریال به کار رفته در میز می تواند هر چیزی باشد اما با توجه به اینکه سبک میز کلاسیک است بدون شک از چوب ساخته شده است. چوب های سنگین و گران بها که بتوان بر روی آن منبت کاری نمود. البته در برخی از مدل ها دیده می شود که می توان چوب را همراه با شیشه ترکیب نمود اما به طور کل متریال اصلی از چوب می باشد.

سبک و شکل

 انتخاب شکل و مدل میز با توجه به فضای خانه انجام می شود. به طور مثال اگر فضای کمی دارید بهتر است به سراغ میزهای بیضی نروید و در مقابل میزهای مستطیل و مربع می تواند بهترین گزینه باشند.

مستطیل شکل

پرطرفدار ترین شکل میز ناهار خوری می باشد. برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. البته که این میز های مستطیل در ابعاد بزرگ نیز ساخته شده اند که برای تعداد نفرات بالا و میهمانی های بزرگ از آن ها استفاده می شود.

بیضی سنتی

میزهای اتاق نشیمن معمولا بیضی هستند. میز ناهار خوری بیضی نیز در خانه هایی که فضای بسار بزرگی دارند معمولا انتخاب می شوند. در این سبک از میزها می تواند تعداد صندلی های بیشتری را بر سر میز قرار داد. این میزها طرفداران بیشتری دارند تا میزهای گرد.

همچنین برای مشاهده مدل های متنوع  تخت خواب های موجود در فروشگاه ایران میز ، میتوانید به فروشگاه اینترنتی به آدرس iranmiz.com مراجعه کنید .