به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی متن پیام به این شرح است :

سوم خرداد ،سالروز آزادسازی خرمشهر ،حماسه جاویدان و بینظیر در تاریخ و گویای مقاومت و پایداری ملت ایران اسلامی را گرامی می داریم.

حماسه ای ماندگار در تاریخ و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس که انسجام و شجاعت ملت ایران و جانفشانی رزمندگان اسلام و جوانان این مرزو بوم را در پای آرمان ها به منصه ظهور رساند.

بی شک عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ تمام معادلات دشمن و هیمنه استکبار را در هم شکست. امروز نیز پس از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی، ملت ایران، تحت راهبری های حکمیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، همدلی و همبستگی ملی را در مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان همانند دوران دفاع مقدس کانون هدف خود قرار داده است.

بی تردید بازخوانی و ترسیم رویداد سرنوشت‌ساز فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز و آینده گان به ویژه حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور این مرزو بوم در آن مقطع تاریخی را برای همیشه، جاودانه و الهام بخش رویارویی با دشمنان نظام خواهد کرد.

با گرامیداشت سالروز سوم خرداد ، یاد و خاطره رزمندگان اسلام، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی رحمه الله علیه و همه شهدایی که در این راه خون خود را خالصانه نثار ارزش‌های انقلاب و اسلام کردند، درود می فرستم.