به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سکایی نیوز - محمود جوادیان فر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سرافراز ایران اسلامی و جبهه مقاومت و فرمانده ممتاز و نامی و چهره بین المللی گروه های مقاومت در منطقه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان عراقی و ایرانی اش به ویژه مجاهد نستوه و فرمانده رزمندگان حشدالشعبی شهید ابومهدی المهندس، به خبرنگار ما بیان کرد : ایدئولوژی ، منظومه فکری ، قدرت فرماندهی و ابعاد شخصیتی این سردار بزرگ و رشید اسلام طومار کشورهای مستکبر جهان را در هم پیچید و حتی با شهادت خود، یکبار دیگر پرچم  انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت در منطقه و جهان را به اهتزاز درآورد .  

وی در ادامه با اشاره به فرار رسیدن  ۱۳ دی ماه سالروز شهادت این شهید والا مقام و هم رزمان مجاهد عراقی و ایرانی اش در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد توسط دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه و جهان ، افزود: این شهید والا مقام متعلق به ملت بزرگ و قهرمان  ایران اسلامی و همه ملت های آزادیخواه و مظلوم جهان اسلام است و تداوم راه این شهید عزیز قطعا به نابودی دنیای استکبار و ایادی آن خواهد انجامید.

وی خاطرنشان کرد : مفتخریم تا  محفل انس با قرآن بمناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور شهروندان عزیز در مسجد ابوذر غفاری زاهدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

وی افزود : در این محفل احمد علی خسروی یادگار  8 سال دفاع مقدس به عنوان سخنران و ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان حضور دارند.  

جوادیان فر توسعه و ترویج قرآن، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن خوانی و قرائت قرآن و ترویج هنر تلاوت قرآن را از جمله اهداف برپایی محافل انس در مسجد ابوذر غفاری عنوان کرد .  

وی در پایان با دعوت از عموم مردم، گفت : زمان و مکان برگزاری محفل انس با قرآن ساعت 17 _ روز شنبه مورخ  13 دی ماه _ در مسجد ابوذر غفاری واقع در بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می باشد  .