به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ؛ در این دیدار که با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا برگزار شد؛ فرزاد هنرور ضمن آگاهی از دغدغه‌های شهروندان دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات آنان را صادر کرد.

هنرور همچنین با اشاره به همکاری مشترک شهرداری ناحیه و هیئت امنای مسجد جهت توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی کننده توسط فعالان و خیرین محله گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی شهرداری تهران و با توجه به بیانات امام و رهبری در لزوم نقش آفرینی محوری و موثر مساجد در خدمات رسانی اجتماعی به شهروندان در مقاطع مختلف تاریخ کشور و انقلاب اسلامی، برنامه ریزی شد تا ماسک های استاندارد و مواد ضد عفونی کننده که با همت خیرین محلات تهیه شده است، در قالب نذورات در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برای شهروندان توزیع شود.

وی افزود : این تجربه موفق می تواند در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی با محوریت مساجد در سطح ناحیه برنامه ریزی و اجرا شود. 

هنرور با اشاره به دستورالعمل ابلاغی شهرداری تهران برای پیشگیری از ویروس کرونا افزود:  برنامه ریزی شده است تا آموزش های پیشگیری از ویروس کرونا در فاصله زمانی کوتاه مدت در بین نمازهای جماعت با حضور کارشناسان و پزشکان در سطح مساجد صورت گیرد.