به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان،عیسی منصوری در نشست کارگروه اشتغال اردستان با بیان این که در بودجه سال جاری ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ با نرخ کارمزد هشت و ۱۲ درصد پیش‌بینی شده است، افزود: از این مقدار تسهیلات هفت هزار میلیارد تومان برای بخش صنعت و پنج هزار میلیارد تومان برای بخش کشاورزی است.
وی با بیان این که رکود حاصل از کرونا و تحریم به جمعیت غیرفعال کشور اضافه کرده است، گفت: در سال‌های گذشته با وجود همه فشارها، سالیانه به طور میانگین نزدیک به ۵۵۱ هزار نفر اشتغال در کشور ایجاد شده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری در شرایط کنونی نمایانگر وضعیت دقیق شرایط اشتغال کشور نیست و باید نسبت اشتغال و نرخ بیکاری به طور همزمان و جمعیت شاغلان مد نظر قرار گیرد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در حوزه فناوری اطلاعات، ورزش، فرهنگ و ارشاد و گردشگری تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد توسط بانک کارآفرینی امید پرداخت می شود، افزود: از سوی دستگاه‌های شهرستان جدول طرح‌های مورد تقاضا تهیه و در نشستی بررسی و نسبت به اختصاص اعتبار تصمیم گرفته خواهد شد.