نرخ تورم و ارز، هر سال در کشور ما در حال افزایش است و قیمت پوشاک کودکان نیز متاثر از این مسئله است. اگر مقایسه کوچکی انجام داده باشید، متوجه می‎شوید که معمولا قیمت انواع لباس بچه‌ گانه پسرانه و دخترانه به‎ خصوص لباس‎های مجلسی، قیمت بیشتری از لباس‎های بزرگسالان دارند. بخشی از این مسئله به ‎دلیل روند دشوار طراحی و دوخت آن‎ها است. البته نوع پارچه‎ هایی که فقط برای تهیه لباس بچه‌ گانه انتخاب می‎شوند نیز باعث قیمت بالای آن‎ها شده است زیرا بچه ‎ها پوست حساس و آسیب‎ پذیری دارند.

بنابراین در چنین شرایطی تنها راه ‌حل ممکن برای شما والدین عزیز، خرید از فروشگاه لباس بچه گانه ارزان اما باکیفیت و همچنین معتبر است تا بتوانید هزینه‎ های دیگر زندگی خود را نیز تامین کنید.

نکاتی که باید در هنگام خرید لباس بچه گانه ارزان به آن‎ها دقت کنید

متاسفانه ذهنیتی که بسیاری از والدین نسبت به لباس بچه گانه ارزان دارند این است که مطمئنا کیفیت آن بسیار پایین است. درحالی‌ که چندین سال است برندهای ایرانی به ‎دلیل اینکه محصولاتشان تولید داخل است و هزینه‌های کمتری برای تولید اختصاص می‎دهند، کیفیت محصولاتشان کم‌نظیر است. البته این مسئله به این معنی نیست که هنگام خرید لباس بچه گانه ارزان از فروشگاه مورد نظر خود به نکات زیر دقت نکنید.

راحتی فرزندتان باید در اولویت باشد

کودکان پرانرژی هستند و تمایل دارند مدام بازی کنند. بنابراین میزان راحتی لباس بچه‌ گانه حتی انواع لباس مجلسی برای مهمانی، در اولویت است. بخشی از این راحتی به نوع پارچه لباس بستگی دارد. اگرچه امروزه بعضی از انواع لباس بچه گانه ارزان با پارچه ساتن یا پارچه‎ های غیر منعطف دوخته می‎شوند اما توصیه می‎کنیم شما به‎ سراغ لباس‎هایی از جنس نخ، پنبه، تریکو، مرینو و غیره بروید که پارچه نرم و لطیفی دارند.

چنین پارچه‎ هایی به‎ دلیل داشتن منافذ بسیار و قابلیت جذب عرق، باعث تعریق بیش‎ازحد و بی‎قراری کودک شما نمی‎شوند. از طرفی انعطاف‌پذیری آن‎ها به حدی است که حتی در هنگام بازی، فرزند شما احساس راحتی کامل خواهد کرد. اصولا لباس فرزند شما باید به حدی راحت باشد که خودش امکان پوشیدن آن را داشته باشد!

بهتر است از خرید لباس‎هایی با سنگ‎های تزئینی یا گیپور، زیپ و دکمه‎ های زیاد اجتناب کنید چراکه طبق تجربه باعث خارش و قرمزی پوست کودک می‎شوند. روانشناسان معتقدند که تهیه و پوشاندن لباس‌های خیلی لخت باعث معذب شدن کودک می‎شود، درحالی‌که شما به ‌عنوان والدین ممکن است متوجه این مسئله نشوید.

کیفیت و رنگ لباس نباید برای شما بی‎ اهمیت باشد

حتما در فروشگاه لباس بچه گانه به استایل و کیفیت پارچه و دوخت لباس‎ها توجه کنید. اصولا لباس‎هایی که به دقت درزهای آن‎ها دوخته نشده‎اند، ماندگاری زیادی ندارند و بعد از چند بار استفاده و شستشو قابل پوشیدن نیستند. بیشتر به سراغ لباس‎هایی با کمر کش، یقه ‎های آزاد و شلوارهایی که سایز کمر آن‎ها با کش قابل تغییر است بروید.

اگرچه به‎ دلیل بی ‎دقتی کودکان، انتخاب لباس‎هایی با رنگ تیره برای آن‎ها ایده‎آل است اما پوشیدن رنگ‎های روشنی مثل صورتی، قرمز، بنفش و زرد می‎تواند باعث بهبود روحیه و القای شادی مضاعف در فرزند شما شود. پیشنهاد می‎کنیم به‌ جای رنگ‎هایی مثل سرمه ‌ای و قهوه ‌ای به ‌سراغ رنگ‌های قرمز و بنفش تیره بروید!

پیش از خرید از سایز دقیق کودک خود مطمئن باشید

ازآنجایی ‎که سایز هر کودک وابسته به ژنتیک و نوع استیل هیکل او است، پیشنهاد می‌کنیم به سایزهای ارائه شده برای هر لباس اکتفا نکنید. موارد زیادی مشاهده شده است که به‌ دلیل بزرگ بودن جثه کودک نسبت به همسالانش، به‌ جای لباس‌هایی با سایز 3 تا 4 سال باید لباس‌های 4 تا 5 سال برای او خریداری شود. در مورد کودکان لاغرتر نیز چنین مشکلاتی وجود دارد.

لباس بچه گانه با کیفیت و ارزان

اگر قصد خرید اینترنتی و غیر حضوری لباس بچه گانه را دارید، حتما به جدول راهنمای سایز که امروزه در وب‌سایت اکثر فروشگاه‌های آنلاین لباس بچه گانه وجود دارند دقت کنید. در این جدول به اندازه‎های دور سینه، دور بازو، دور کمر و قد هر لباس متناسب با هر سایز اشاره شده است. در میان برندهای ایرانی و خارجی، مواردی از یکسان نبودن اندازه‌های لباس برای یک سایز مشخص مشاهده شده است.

اگر می‌خواهید یک خرید اقتصادی و به‎ صرفه داشته باشید، بهتر است همه لباس‌ها را نیم تا یک سایز بزرگتر خریداری کنید چراکه سرعت فرآیند رشد جسمی نوزادان و کودکان قابل پیش‎بینی نیست. این مسئله در مورد لباس‎های فصلی مثل انواع کاپشن، کت، بارانی یا بافت بیشتر صدق می‎کند. در این صورت، هر سال مجبور نیستید که یک مورد جدید برای فرزند خود خریداری کنید. با توجه به اینکه قیمت لباس‎های فصلی همیشه بیشتر از لباس‎های راحتی است.

اگر قصد خرید از یک فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه ارزان را دارید، از معتبر بودن آن مطمئن شوید

معتبر بودن یک فروشگاه اینترنتی نه تنها به کیفیت محصولات آن، بلکه به نوع خدمات ارائه شده توسط آن نیز بستگی دارد. موارد زیادی مشاهده شده است که با وجود پرداخت مبلغ، محصول برای مشتری ارسال نشده است. مطمئن باشید که اگر یک فروشگاه تیم پشتیبانی قوی داشته باشد، به ‎محض بروز هر مشکلی در فرآیند خرید یا ارسال محصول، می‎تواند به شما کمک کند.

یادتان باشد که خرید بیش‌ ازحد نیاز کودک یک افتخار نیست چراکه با وجود سرعت رشد بالای فرزندتان احتمالا مجبور هستید بسیاری از آن‎ها را بلااستفاده رها کنید.

معرفی یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده انواع لباس بچه گانه ارزان

اگرچه خرید اینترنتی لباس بچه گانه کمی آسان‎تر از خرید حضوری است اما اطمینان پیدا کردن به کیفیت محصولات هر فروشگاهی خیلی آسان نیست. پیشنهاد می‎کنیم این بار سری به وب‎سایت فروشگاه لباس بچه‎ گانه پیانو به‌عنوان یکی از باسابقه ‎ترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس بچه گانه ارزان بزنید. قیمت و کیفیت انواع لباس بچه گانه پسرانه و لباس بچه گانه دخترانه (راحتی و مجلسی) این فروشگاه به حدی مناسب است که مطمئنا رضایت خاطر شما را جلب خواهند کرد. از نظر مشتریان نیز با وجود کیفیت بالای محصولات فروشگاه پیانو، قیمت‎های در نظر گرفته شده واقعا به ‎صرفه و مناسب هستند.

بهترین فروشگاه لباس بچه گانه

نکته قابل توجه این است که تیم پشتیبانی قوی فروشگاه لباس بچه گانه پیانو علاوه‌ بر اینکه پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات شما است، می‎تواند مشکلات احتمالی پیش ‎آمده در فرآیند خرید اینترنتی را نیز برای شما حل کند. فقط کافی است از طریق آدرس ایمیل info@piyanoo.ir یا شماره تماس 09128519265 با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگر ساکن قم هستید، می‎توانید برای خرید حضوری نیز به آدرس خیابان هفت تیر، نبش کوچه 60، ساختمان میلاد، طبقه دوم مراجعه کنید.

از بابت امن بودن درگاه پرداخت بانکی این فروشگاه و امکان رهگیری مرسولات پستی ارسال شده هیچ نگرانی نداشته باشید. توصیه می‎کنیم با توجه به مشکلات همه‌ گیری ویروس کرونا این فرصت عالی را از دست ندهید!