اهمیت انتخاب اسم خاص برای گل فروشی

در زمان تاسیس یک کسب و کار ابتدایی ترین کاری که باید برای آن انجام دهید، انتخاب یک نام خاص است. در صورتی که کسب و کار شما مربوط به خرید و فروش گل ها و گیاهان باشد، این موضوع اهمیت مضاعفی پیدا خواهد کرد. علت این موضوع وجود رقبای زیاد و لزوم بازاریابی و ماندگاری در ذهن مشتری می باشد. یک اسم خوب در ذهن مشتری شما ماندگاری بالاتری پیدا خواهد کرد. انتخاب اسم خاص برای گل فروشی سبب می شود که افراد بیشتری تمایل به خرید از آن گل فروشی داشته باشند. تصور کنید که شما برای گل فروشی خود نام بانو را انتخاب کرده اید این اسم شاید در نگاه اول جالب به نظر بیاید اما تناسب و جذابیت چندان زیادی با محیط یک گل فروشی نخواهد داشت. البته انتخاب اسم می تواند قدری سلیقه ای باشد اما لازم است غیر از سلیقه خود نظر مشتریان را نیز مورد توجه قرار دهید. در این صورت احتمال موفقیت گل فروشی شما بسیار بیشتر خواهد بود.

چند پیشنهاد برای اسم گل فروشی

اولین پیشنهاد ما جهت انتخاب اسم خاص برای گل فروشی میتواند ترکیب اسامی گل ها با واژه های زیبا باشد. این مورد بیشترین تناسب را با ماهیت گل فروشی خواهد داشت. برای مثال نام میخک طلایی می تواند اسم زیبایی باشد. به چند مثال دیگر در این مورد توجه کنید.

گل بهار و کافه گلدون هم اسم های بدیع و تازه ای هستند، قصر گل و گل یخ و سیتی گل نیز می توانند اسم های شکیل و متناسبی باشند.

پیشنهاد بعدی ما برای انتخاب اسم خاص برای گل فروشی، گذاشتن نام گل های زیبا بر روی گل فروشی می باشد.

انتخاب نام های لاله و کاکتوس و پامچال می تواند برای این مورد مناسب باشد. از دیگر پیشنهادهای خاص ما میتوان به اسامی شقایق و بامبو اشاره کرد. این سبک انتخابی اسم خاص برای گل فروشی، می تواند نام آن را در ذهن مشتریان جاودانه کند. این اسامی در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند.

انتخاب اسامی فانتزی برای گل فروشی نیز می تواند ایده جذابی باشد، برای مثال اسامی ژورنال و نارین بسیار فانتزی و خاص هستند. اسامی لیلیوم و مینیاتور نیز بسیار خاص بوده و می تواند گل فروشی شما را بسیار جذاب و خاص نشان دهد. جهت انتخاب اسم خاص برای گل فروشی باید توجه داشته باشید که اسم انتخابی شما تکراری نبوده و جذابیت لازم را برای مشتری داشته باشد.

انتخاب اسم های افسانه ای برای گل فروشی

آیا تا به حال افسانه های مربوط به گل ها را شنیده اید، انتخاب یک نام افسانه ای و زیبا برای گل فروشی نیز میتواند ایده بسیار جذابی باشد. اسم خاص برای گل فروشی در صورتی که افسانه ای باشد، اثر بسیار فوق العاده ای بر روی جذابیت گل فروشی شما برای مشتری خواهد داشت. در صورت تمایل برای انتخاب نامی افسانه ای برای کسب‌ وکاری سرشار از زیبایی و لطافت و همچنین یادگیری نکات مهم و ایده های درجه یک برای انتخاب نام مناسب گل فروشی میتوانید به سایت shafaf.ir مراجعه کنید. 

Untitled

آماریلیس نام گلی زیبا و افسانه ای است که می تواند انتخاب خاصی برای نام یک گل فروشی باشد. این گل افسانه ای در افسانه ها شاهزاده خانمی ترسو بوده است که عاشق چوپانی قوی و زیبا شده بود. این زن زیبا برای رسیدن به عشق خود قلب خود را سوراخ کرد و از خون قلب او گلی حاصل شد که به عشق او رسید.

در افسانه ها ذکر شده است که شقایق مرتبط با مرگ آدونیس است و این گل از قطرات خون او روییده است. شقایق افسانه ای نیز می تواند یک اسم خاص برای گل فروشی شما باشد. مسیحیان نیز معتقد بوده اند که رنگ قرمز این گل نشان دهنده قطرات خون ریخته شده عیسی مسیح است.

گل ستاره نیز یک نام زیبا و افسانه ای برای گل فروشی شما است، طبق افسانه زئوس الهه آستارا را به عنوان صورت فلکی باکره قرار داده بود. زمانی که این الهه به زمین نگاه می کرد و اشک می ریخت، از قطرات اشک او گلی زیبا به نام ستاره رشد می کرد.

گل کریسمس نیز می تواند یک اسم خاص برای گل فروشی شما باشد. طبق یک افسانه فرشته مامور چوپانی سرگردان این گل های زیبا را به چوپانی سرگردان نشان داد تا به کودک مقدس( عیسی مسیح) ببخشد و به او گفت این گل ها از طلا و کندر نیز با ارزش تر هستند.

گل داوودی نیز انتخابی افسانه ای و زیبا جهت اسم خاص برای گل فروشی می باشد. طبق افسانه در یک شب سرد و برفی خانواده ای گرم و صمیمی در را به روی چوپانی گرسنه و سرگردان باز کردند و به او پتویی گرم بخشیدند. ناگهان پتو کنار رفته و مرد نورانی نمایان شد و مشخص شد که او فرزند مسیح است. زمانی که صبح شد آن ها در جلوی در خانه خود دو داوودی سفید دیدند که هدیه چوپان به آن ها بود.

اما جذاب ترین افسانه در این بخش مربوط به گل شمعدانی است که آن را به حضرت محمد نسبت داده اند. گفته شده است که حضرت محمد پیراهن خود را در گیاه مالوی آویزان کرد و از خشک شدن پیراهن خود بسیار راضی بود. درست در این زمان گل هایی قرمز و زیبا به برکت پیراهن حضرت محمد در این گیاه رشد کرد. شمعدانی نیز می تواند یک اسم خاص برای گل فروشی شما باشد. این اسم تداعی کننده برکت وجود پیامبر نیز هست و به گل فروشی شما برکت خواهد بخشید.

فاکتورهای مهم در انتخاب نام گل فروشی

به نظر شما اسم خاص برای گل فروشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ یک اسم خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد.

Untitled1

اسم خاص برای گل فروشی

یکی از مهم ترین این ویژگی ها میتواند جذاب بودن اسم انتخابی برای گل فروشی باشد. مورد بعدی مرتبط بودن اسم با فضای کاری گل فروشی است. شما نباید اسم های بسیار زمخت و بد آوا را برای یک گل فروشی زیبا انتخاب کنید. همچنین لازم است اسم خاص برای گل فروشی حاوی نام گل یا اسم ظریف و خاصی باشد. بهتر است از ترکیب اسم یک گل و کلمات زیبا جهت ساخت اسم خاص برای گل فروشی استفاده کنید. این می تواند بهترین راه حل برای ایجاد یک اسم مناسب و جذاب باشد. از دیگر نکات مهم در انتخاب اسم برای گل فروشی، کوتاه بودن آن اسم است. اسم های کوتاه ماندگاری بیشتری در ذهن دارند. نام گل فروشی شما در این صورت در ذهن مشتریان ثبت خواهد شد.

خاص بودن تنها یک ویژگی در گل فروشی نیست، نتیجه یک انتخاب آگاهانه است