به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) روز گذشته و در پایان نشست خبری با اصحاب رسانه، مدیرعامل و معاونان سازمان از خدمات بی منت و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل شاغل در مجتمع عروجیان تقدیر کردند.
روح الله محسنی معاون مجتمع عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) درباره این تقدیر گفت: خدمت بی منت در بخش های مختلف بهشت حضرت زهرا(س) با معیارهای مادی قابل سنجش نیست، و تلاش کارکنان این مجموعه مصداق عینی ایثارگری است.
وی افزود: ما در این مجموعه هر روز با مراجعه کنندگان متألم که با شرایط روحی نامناسب به این سازمان مراجعه می کنند رو به رو هستیم، اما کارکنان بهشت حضرت زهرا(س) با از خودگذشتگی و با کمال احترام با آنان برخورد می کنند.
محسنی با بیان این مطلب که این خدمات مهربانانه قابل ارزش گذاری نیست، گفت: با این حال ما تلاش داریم از میان کارکنان مختلف مجموعه، هر ماه تعدادی برگزیده را به عنوان چهره ماه معرفی و تقدیر کرده و قدردان تلاش‌شان باشیم.
معاون مجتمع عروجیان در پایان گفت: در همین راستا، روز گذشته و در حاشیه نشست رسانه‌ای با حضور خبرنگاران، از تعدادی از پرسنل سالن‌های تطهیر، مباشرین، پذیرش، خاکسپاری و آمبولانس‌ها تقدیر شد.