به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه سید محمد نقیب با اعلام این خبر افزود: استادان هنر خوشنویسی همزمان با نهم دی‌ماه، روز بصیرت، در متروی تهران گردهم آمدند تا مشق خط بصیرت کنند. 
وی با اشاره به اینکه کارگاه خوشنویسی با حضور هنرمندان عرصه خطاطی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار شد. 
تصریح کرد: در این برنامه فرهنگی و هنری جمعی از هنرمندان خوشنویس در کارگاه خوشنویسی "خط بصیرت" گرد هم آمدند و جمله‌هایی با موضوع این روز را به رشته تحریر درآوردند. 
سید محمد نقیب افزود: این کارگاه با همکاری و مشارکت کانون ترویج خوشنویسی معاصر ایران از ۹ تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ در ایستگاه‌های امام حسین (ع)، میدان شهدا، میدان انقلاب اسلامی و تئاترشهر برپا پاست. وی خاطرنشان کرد: مسافران شهر زیرزمینی می توانند از ساعت ۱۳ تا ۱۹ از این کارگاه هنری دیدن کنند.
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همچنین از اجرای برنامه سرود و همخوانی به مناسبت نهم دی خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت روز نهم دی‌ماه، "روز بصیرت" گروه‌های هنری سرود با اجرای قطعاتی با مضمون بصیرت و مبارزه با فتنه به اجرای همخوانی پرداختند. مسافران ایستگاه‌های امام حسین علیه السلام، تئاترشهر، میدان شهدا و میدان انقلاب اسلامی مهمان گروه‌های هنری نور مشکات و زینبیون بودند.