به گزارش اکونا پرس،

در ادامه برنامه ملاقات‌های مردمی به منظور تکریم ارباب رجوع و احترام حقوق شهروندی و طبق برنامه‌ریزی قبلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی،سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران امروز سه شنبه، چهاردهم دی ماه با حضور در اداره کمیته امداد منطقه ۱۷ تهران، پاسخگوی درخواست های مددجویان تحت حمایت و سایر شهروندان این منطقه بود.

وی پس از شنیدن درخواست های متقاضیان،دستور پی گیری و پاسخگویی لازم را در چارچوب ضوابط این نهاد صادر کرد.

بنابراین گزارش؛ در ادامه سلسله برنامه دیدارهای مردمی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران سه شنبه ۲۱  آذر ۱۴۰۰ در اداره کمیته امداد جنوب غرب ( مناطق ۹ و ۱۰ )  تهران پاسخگوی درخواست های مددجویان تحت حمایت و سایر شهروندان این مناطق است.

متقاضیان ساکن در مناطق ۹ و ۱۰ تهران می توانند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ به آدرس تهران، خیابان امام خمینی (ره)، بین خیابان کارون و قصرالدشت،کوچه مهربان دوم ،پلاک ۲۲ ، با مدیرکل کمیته امداد استان تهران ملاقات نمایند و درخواست های خود را ارائه دهند.

شایسته ذکر است؛ ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران به صورت هفتگی در روزهای سه شنبه هر هفته در یکی از ادارات تابعه این نهاد در استان تهران برگزار می شود؛ شهروندان و مددجویان تحت حمایت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران در مناطق خود از طریق پورتال این نهاد به نشانی tehran.emdad.ir  مطلع شوند.