به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان در این نشست با بیان اینکه اصلی‌ترین فرآیندهای تجاری شهروند در بدنه بازرگانی و نوع فعالیت این واحد تعریف می‌شود گفت: معاونت بازرگانی قلب تپنده و هسته و مرکزی مجموعه شهروند به شمار می‌رود، تمام فعالیت‌ها و ساختار شرکت در جهت اهداف این واحد عمل می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه با تاکید بر اهمیت واحد بازرگانی در شرکت‌های تجاری افزود: به طور کلی عملکرد مثبت واحد بازرگانی در خصوص تامین کالا است که می‌تواند اثربخشی لازم را در حوزه فروش ایجاد کند، از همین جهت اهداف و برنامه‌های معاونت بازرگانی واجد اهمیت ویژه‌ای است که باید با دقت نظر بیشتری تعریف و دنبال شود.

داود قربانیان با اشاره به اینکه شرایط و تحولات بازار در شرایط اقتصادی فعلی، عملکرد بازرگانی را می‌تواند با چالش‌های جدی روبرو کند خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود واحدهای مربوطه در شرایط بحرانی بتوانند هوشمندانه عمل کنند و ضمن مدیریت بحران تدابیر لازم را در خصوص حل و رفع مساله بیندیشند.

وی با اشاره به برنامه‌های متعدد شهروند در حوزه بازرگانی گفت: به دلیل آنکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند یکی از شرکت‌های‌های زیر مجموعه شهرداری تهران است، یکی از مستعدترین فروشگاه‌هایی است که می‌تواند در بازار خرده‌فروشی کشور پیشگام باشد و از طرفی گوی سبقت را در این حوزه از رقبای خود برباید، به همین خاطر لازم است تمامی ساختار شرکت در مسیر چشم‌انداز تعریف شده قرار گرفته و با نگاهی رو به جلو جهت تحقق برنامه‌های هدف‌گذاری شده حرکت کند.

قربانیان با بیان اینکه شرکت شهروند دارای مجموعه‌ای عظیم از نیروی انسانی باتجربه و متخصص است تصریح کرد: قطعا بخشی از هویت و ارزش برند در میزان اهمیت نیروی انسانی هر شرکتی تعریف می‌شود، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند نیز از سرمایه‌ی قابل توجهی در حوزه منابع انسانی برخوردار است که می‌تواند با تکیه بر آن اقدامات اثربخشی جهت برنامه‌های توسعه محور خود پیاده‌سازی کند.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند همچنین در خصوص توسعه شعب شهروند گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت افزایش شعب شهروند صورت گرفته، با تعدادی از فعالان اقتصادی و تجاری توافقاتی در خصوص توسعه شعب شهروند در مشهد و شیراز انجام شده که امیدوار هستیم به زودی عملیاتی شود.

داود قربانیان با بیان اینکه فروشگاه‌های شهروند واجد دو ویژگی خدماتی و اقتصادی است خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود معاونت بازرگانی علاوه بر تولید سرمایه و خدمات در شرکت ظرفیت‌های ناشناخته و نادیده گرفته شده را شناسایی کند و ضمن اصلاح فرآیندها و رفع موانع  سیاست‌های لازم را جهت پیشبرد اهداف مجموعه به کار گیرد.

وی در پایان این نشست ضمن استماع دیدگاه‌ها و نظرات کارکنان معاونت بازرگانی ابراز امیدواری کرد با تکیه بر پشتوانه عظیم شهروند در اعتبار و اعتمادی که از مشتریان خود دارد بتواند تحولی بزرگ و هدفمند را با همراهی یکایک کارکنان در مجموعه شهروند اجرایی کند.