بنابراین نگاهی به جدیدترین فناوری‌های دوربین مدار بسته، ویژگی‌ها و انواع دوربین‌های مدار بسته امنیتی می‌تواند ترسناک باشد. همچنین، درخواست کمک از یک مشاور بازاریابی می تواند فقط اتلاف وقت باشد. آنها معمولاً صمیمانه ترین کلمات را به کار می برند تا خرید دوربین مدار بسته را دشوارتر کنند. بنابراین قبل از اینکه بهترین دوربین مداربسته را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید، باید ایده مختصری در مورد آنچه که باید جستجو کنید داشته باشید.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته

بهترین دوربین های مداربسته امروزی فیلم هایی با وضوح  مختلفتولید می کنند. البته، هرچه رزولوشن بیشتر باشد، کیفیت بهتری نیز خواهد داشت، با این حال، به این معنی است که برای ضبط ویدیوی یک روز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید. اگر یک DVR با حافظه داخلی بزرگ در ترابایت دارید، خرید یک دوربین با وضوح بالا ممکن است ایده بدی نباشد. اما دوربین های دارای حافظه داخلی به راحتی پر می شوند. برای مقابله با این موضوع، برخی از دوربین‌ها دارای قابلیت رونویسی هستند که پس از پر شدن و ادامه ضبط، میکرو SD را پاک می‌کند. بدیهی است که این امر می تواند مشکلاتی را برای از دست دادن ضبط ایجاد کند. یک دوربین 1 مگاپیکسلی برای یک روز کامل تقریباً 38 گیگابایت فضای داده را اشغال می کند. بنابراین قبل از انتخاب یک دوربین مداربسته خاص، رزولوشن دوربین مدار بسته را با فضای ذخیره سازی و زمان تهیه نسخه پشتیبان و نه فقط با کیفیت بصری مرتبط کنید.

برندهای پرفروش دوربین مداربسته

برندهای پرفروش دوربین مداربسته در حال حاضر عبارتند از

  • داهوا
  • هایک ویژن
  • ویوتک
  • یونی ویو

 

آیا می توان از دوربین مداربسته برای چت تصویری با خانواده خود استفاده کرد؟

دوربین های مدار بسته با میکروفون داخلی وجود دارد که امکان ارتباط دو طرفه را فراهم می کند. این برای افرادی که می خواهند با فرزندان خود در خانه در تماس باشند و ایمنی و امنیت آنها را تضمین کنند مفید است.

 

دوربین مدار بسته ضد آب

برای دوربین مداربسته در فضای باز، عایق رطوبتی ضروری است. اگر می خواهید فضای روبروی مغازه، خانه یا هر فضای بیرونی دیگری را زیر نظر داشته باشید، باید به دنبال دوربین های مداربسته ضد آب باشید.

لوازم جانبی دوربین مدار بسته

قبل از انتخاب دوربین مداربسته، باید جزئیات مربوط به محتویاتی را که در هنگام خرید آن دریافت خواهید کرد، بررسی کنید. محتویات کلیدی که باید به دنبال آنها باشید تجهیزات نصب مانند پایه نصب، پیچ های برق، کابل ها و آداپتور برق است. گاهی اوقات دوربین های مداربسته با آداپتور برق عرضه نمی شوند و این هزینه اضافی خواهد بود. بنابراین مطمئن شوید که همه اینها را در بسته خود دارید.

حداکثر برد دوربین مداربسته

حداکثر برد یا برد دوربین مدار بسته به فاصله کانونی لنز و اندازه سنسور تصویر بستگی دارد. هر چه برد بیشتر باشد، اشیایی که از فواصل دور گرفته می شوند واضح تر خواهند بود. برد بالاتر برای دوربین های مدار بسته در فضای باز ضروری است. دوربین مداربسته باید حداقل 20 تا 25 متر برد داشته باشد.

آیا به DVR/NVR نیاز دارم؟

برخی از مردم فکر می کنند که رایانه شخصی را می توان از طریق DVR یا NVR استفاده کرد، ما این را توصیه نمی کنیم. یک دستگاه ضبط ویدیو در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال فیلم را ضبط می کند و فیلم را به هارد دیسک ارسال می کند. یک کامپیوتر طوری طراحی شده است که به طور متناوب با دوره های استراحت نسبتا طولانی کار کند، اگر بخش مهمی از فیلم را از دست بدهید، چه؟

در صورت خرابی، اغلب رایانه هدف اصلی است، و اگر رایانه به سرقت می‌رفت، فوراً ضبط‌های خود را از دست می‌دهید، جایی که به عنوان یک دستگاه ضبط ویدیو می‌توان در مکانی امن یا محرمانه راه‌اندازی کرد.

دستگاه ضبط ویدیو به‌ویژه برای کنترل قدرت پردازشی بزرگی که داده‌های ویدیویی مصرف می‌کنند، طراحی شده است، جایی که رایانه ممکن است مشکلات عملکردی را تجربه کند. نرم افزار و تجهیزات کارت ضبط مورد نیاز برای دوربین مداربسته در رایانه نیز می تواند بسیار پرهزینه باشد.

Untitled1

مزایای DVR/NVR

ضبط مداوم

دستگاه ضبط به طور مداوم ضبط می کند و هنگامی که هارد دیسک پر شود به ابتدا برمی گردد و اولین فیلم را ضبط می کند.

سنجش حرکت

برای ضبط کارآمدتر، می‌توان ضبط حسگر حرکت را تنظیم کرد و فقط زمانی ضبط کرد که دوربین‌ها حرکت را حس کنند.

ضبط برنامه ریزی شده

می توانید نوع ضبط را در زمان های مختلف در طول روز و در روزهای خاصی از هفته مشخص کنید.

ضبط ها بر روی هارد دیسک ذخیره می شوند و به راحتی قابل دسترسی هستند. انتقال فیلم از طریق USB به راحتی برای اشتراک گذاری یا پشتیبان گیری ضبط شده امکان پذیر است.

به چه اندازه هارد دیسک نیاز دارم؟

نیازهای ذخیره سازی برای هر مشتری متفاوت است، چند فاکتور وجود دارد که باید قبل از انتخاب اندازه هارد دیسک خود در نظر بگیرید.

برخی از پکیج های دوربین مداربسته ما دارای هارد دیسک های از پیش نصب شده هستند تا کار را برای شما آسان تر کنند، برخی دیگر این امکان را دارند که شما اندازه هارد دیسک خود را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. بسیاری از دستگاه‌های ضبط همچنین قابلیت افزایش فضای ذخیره‌سازی را دارند، اگر متوجه شدید که به مقدار بیشتری نیاز دارید.

 

از آنجایی که هر پکیج دوربین مدار بسته برای نیازهای هر مشتری متفاوت است، تعمیم مدت زمانی که اندازه هارد دیسک می تواند ضبط کند دشوار است. در اینجا چند نمونه آورده شده است تا زمانی که ضبط روی تشخیص حرکت تنظیم شده است، یک دید کلی از قابلیت های هارد دیسک به شما ارائه دهد.