به گزارش اکونا پرس،

محمد دهرویه با اعلام همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با این نهاد، افزود: در مرحله ابتدایی این همکاری ۲۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود با عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت از ۲۲۳ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

وی افزود: این همکاری ادامه دارد و در مرحله بعدی نیز با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از طریق فرهنگ سراهای تهران حامی یابی برای عضویت کارکنان و مردم نیکوکار ادامه دارد.

دهرویه ضمن قدردانی از مدیران و مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،خاطرنشان کرد: از سایر سازمان ها، نهادها و بنگاه های اقتصادی استان دعوت می شود در طرح « اکرام ایتام و محسنین » و حمایت از آنان مشارکت داشته باشند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون ۲۱ هزار و ۵۶۴ یتیم و فرزند محسنین در استان تهران تحت حمایت کمیته امداد هستند، یادآور شد: نیکوکاران، سازمان ها، نهادها و بنگاه ها اقتصادی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ در جهت پیوستن به طرح « اکرام ایتام و محسنین » اقدام نمایند.

وی،تصریح کرد: مراجعه به ادارات کمیته امداد در سطح استان و شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵ - ۰۲۱ از دیگر روش های ثبت نام در طرح « اکرام ایتام و محسنین » است.