به گزارش اکونا پرس،

محسن منصوری با بیان اینکه دیروز ۵ شهرستان درگیر سیل بودند، گفت: دامنه جنوبی البرز و شهرستان‌هایی مانند فیروزکوه از دیروز بعدازظهر، گرفتار سیل شدند و شدت تخریب در این شهرستان‌ها مختلف است، اما فیروزکوه به دلیل رانش کوه، بیشترین خسارت را داشته است.

استاندار تهران گفت: در روستای مزداران زرین دشت تاکنون، ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶ نفر مفقود و بیش از ۱۰ نفر مصدوم شدند که هم اکنون فقط ۲ نفر از مصدومان بستری هستند.

وی با بیان اینکه شب گذشته اهالی روستا را از طریق مسیر ریلی از منطقه خارج کردیم، گفت: جاده‌های بین روستایی به شدت تخریب شدند و صبح امروز موفق به بازگشایی مسیر‌ها شدیم.

منصوری افزود: درحال حاضر اولویت اصلی ما، جستجوی مفقودان در بستر رودخانه و زیر آوار روستا است که با همکاری مجموعه‌های امدادی، عملیات جستجو و امداد و نجات در حال انجام است.

استاندار تهران گفت: بعد از ظهر امروز احتمال سیل در نوار شمالی تهران و دامنه جنوبی البرز وجود دارد، از مردم درخواست می‌کنیم در این شرایط مراقبت کنند، متاسفانه علیرغم اعلام چند روزه هشدار‌ها امروز همچنان گردشگران در مناطق حادثه خیز فیروزکوه حضور داشتند.