به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: براساس این تفاهم نامه، برای هر یک از بازنشستگان، اعتبار حداکثر ۱۲ میلیون تومان برای خرید لوازم خانگی توکار آشپزخانه در نظر گرفته شده که براساس خالص دریافتی حقوق ماهانه بازنشستگان محاسبه شده است.

مرتضایی فرد اظهار داشت: بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://sabasrm.ir یا با مراجعه مستقیم به سایت شرکت استیل البرز به نشانی https://steelalborz.com نسبت به خرید اینترنتی خود با توجه به اعتبار تخصیص داده شده، اقدام کنند.

او یادآور شد: خریداران باید هنگام خرید کالای مورد نظر خود، مقدار اعتبار درخواستی در هر خرید را تا سقف اعتبار قابل تخصیص تعیین کنند.

وی افزود: دو درصد از بهای کالا به صورت نقدی (صرفا از طریق سپهر کارت بانک صادرات بازنشسته گرامی) دریافت و ۹۸ درصد باقیمانده بدون سود بانکی و در ۱۲ قسط مساوی (یک ساله) از حقوق ماهانه ایشان کسر خواهد شد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «در صورتی که بهای کالا، بیش از سقف اعتبار در نظر گرفته شده باشد، مبلغ اضافه بر اعتبار باید به صورت نقدی پرداخت شود» تصریح کرد: استفاده از اعتبار در نظر گرفته شده، کاملا اختیاری است و بازنشستگان می‌توانند در صورت تمایل در یک یا چند نوبت از این اعتبار استفاده کنند.

وی تاکید کرد: خرید لوازم خانگی توکار صرفا از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع استیل البرز انجام می‌شود و کالای خریداری شده درب منزل به خریدار تحویل داده خواهد شد.

همچنین امکان ارائه خدمات تقسیطی و تخفیفی برای سایر تامین کنندگانی که مایل به ارائه خدمات و کالا به بازنشستگان کشوری هستند، فراهم است.