به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، همزمان با هفتمین روز از هفته قوه قضائیه که مصادف است با شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری، با حضور در منزل شهید سید اسماعیل رضایی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دیوان عدالت اداری ضمن ابلاغ پیام ریاست قوه قضائیه به خانواده معظم شهید رضایی، با اشاره به این که فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند این نظام هستند و وجود آنها موجب افتخار نظام است.

 حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به اینکه استقامت و پایداری نیروهای انقلابی سبب تداوم این انقلاب شده است، گفت: منافقین تیرماه سال 60 آیت الله بهشتی را ترور کردند و نظام جمهوری اسلامی با استقامت و پایداری توانست مقابل این ضربه ها ایستادگی کند، حال ببینیند وضع منافقین در زمان اوایل انقلاب چطور بوده و الان در چه حال هستند. در آن زمان مزدوران صدام بودند و در حال حاضر مزدوران اربابان صدام شده اند و به آل سعود خدمت می کنند.

شهید سید اسماعیل رضایی در نوزدهم فروردین سال 66 در محور عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای هشت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.