به گزارش اکونا پرس،

به نقل از استانداری تهران، احمد وحیدی روز پنجشنبه در جمع بسیجیان شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: بسیج شجره طیبه است که اصل آن محکم است و مرتب به سمت آسمان در حال رشدو حرکت است.

وی ادامه‌ داد: ثمره امروز بسیج، مقاومت بی‌پایان و بی‌کرانه غزه است؛ پیروزی دوباره ایثار و فداکاری بر ماشین جنگی بدترین خلق خدا یعنی صهیونیست‌ها و همراهان آنهاست.

وزیر کشور افزود: ثمره بسیج امروز یکپارچگی مقاومت در بستر مناطق وسیع در آسیای غربی است. این همان بسیج است که با فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد و هر زمان ثمره دارد.

وحیدی خاطرنشان کرد: این شجره طیبه و این ثمرات را باید با تمام وجود پاسداری کنیم که به حق یکی از مهمترین نهادها است.

وی اضافه کرد: به تاسی از جمله معروف امام که اگر سپاه نبود کشور نبود، می توان این جمله را گفت که اگر بسیج نبود سپاه نبود؛ روح سپاهی همان روح بسیجی است؛ بسیج امروز تفکری است که بر همه ارکان جمهوری اسلامی سایه افکنده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: هر جا تفکر بسیجی باشد پیشرفت و تعالی دارد که یک نمونه آن، بسیج سازندگی است که شاهد هستیم چگونه به کمک محرومین در همه روستاهای کشور می‌رود.

وحیدی یادآور شد: نمونه دیگر، بسیج فرهنگی است که در حوزه تبیین فعالیت‌ می‌کند؛ حوزه دیگر بسیج در مشارکت‌های اجتماعی است که گروه‌های فراوان نزدیک به ۵۰ هزار گروه جهادی فعال هستند؛ اینها بخش کوچکی از ثمرات این شجره طیبه است.

وزیر کشور گفت: امیدواریم شهرستان فیروزکوه که یک شهرستان ولایتمدار، شهیدپرور با ۸۲ شهید است با همت مسئولین این شهرستان در قله بدرخشد.