به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در مراسم تشییع ۱۱شهید حادثه تروریستی راسک اظهار داشت: تروریست ها خواستند با اختلاف انداختن بین شیعه و سنی جامعه را به آشوب بکشند اما جوانان ما با ایثار دوشادوش هم پای امنیت کشور ایستادند، تروریست های کوردل بدانند که تقاص سختی پس خواهند داد.

وی ادامه داد: سبز پوشان و مدافعان امنیت ما با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تروریست های کوردل و قسم خورده‌ ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردند. دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

وزیر کشور افزود: تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت. این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وحیدی تصریح کرد: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع  از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.

وی با بیان اینکه این جوانان عزیز به دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسیدند، گفت: شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.

وحیدی تصریح کرد: تروریست‌ها بدانند که آزموده را آزمودن ‌خطاست؛ فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده ‌و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.