به گزارش اکونا پرس،

سردار ابوالقاسم چمن امروز ۱۲ دی ماه در یادواره شهدای شهرستان بم به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، حاج قاسم یک مکتب درس آموز بود که توانست این تفکر را در فرهنگ مقاومت و جغرافیای جهان اسلام منتشر کند.

وی افزود: شهید سلیمانی ۴۱ سال لباس جهاد و رزم را از تن بیرون نیاورد و از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی بیرون رفت زیرا می‌دانست با این لباس جهاد باید زمینه ظهور حضرت ولیعصر(عج) را رقم بزند.

سردارچمن با اشاره به اینکه مبارزان فلسطینی شهید سلیمانی را از خود می‌دانند، گفت: آنها حاج قاسم را شهید قدس و فرمانده دلاور و میدان‌دار نبرد استکبار جهانی می‌دانند.

معاون اجرایی سپاه پاسداران اظهار کرد: شهید سلیمانی جان‌فدای مردم بود و اهل حزب، گروه و جناح نبود و زمانی که می‌دانست دشمن برای ایجاد تفرقه بین امت واحده اسلامی طرح و نقشه دارد، خود را می‌رساند و نقشه دشمن را خنثی می‌کرد.

وی با بیان اینکه اگر مجاهدت سردار شهید سلیمانی نبود، غزه این باریکه کوچک نمی‌توانست رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی را به چنین ذلتی بکشاند، افزود: حاج قاسم معمار شکست استکبار آمریکا بود و طراحی شکست استکبار جهانی را فراتر از مرزهای ایران اسلامی دنبال می‌کرد .

سردار چمن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از اساسی ترین ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی ولایتمداری و اخلاص بود، گفت: در زمان تشییع حاج قاسم، آن جمعیت عظیم فارغ از دین، مذهب و گرایش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای او تمام قد ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به هوشیاری و بصیرت مردم ایران به ویژه در فتنه‌ها و بزنگاه‌های سیاسی عنوان کرد: بصیرت و آگاهی از ابعاد مهم مسئله به شمار می‌رود و بصیرت به عنوان قطب نما در طول مسیر ولایت است ./ایسنا