جلال میرزایی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اکوناپرس، با اشاره به وضعیت فعلی کشورمان و دشواری های داخلی و خارجی با بیان این که در حوزه داخلی یکی از مولفه های اصلی برای حل مشکلات ایجاد هماهنگی تیم اقتصادی دولت است، گفت: هماهنگی تیم اقتصادی درجایی اهمیت دارد که متاسفانه در حال حاضر شاهد چنین اتفاقی نیستیم .

او با بیان این که امروزهر بخش از تیم اقتصادی ساز خود را می ‌زند، افزود:پیش تر نیز تذکر داده شد که در شرایط جساس فعلی دولت باید بر هماهنگی تیم اقتصادی خود تمرکز داشته باشد و تلاش شود تا ضعف های مدیریتی در بخش های مختلف نیز رفع گرددد.

میرزایی با اشاره به این که آمریکایی ها درصدد ایجاد جنگ روانی علیه کشورمان هستند، ادامه داد: دولت آمریکا در پی تحقق اهداف جنگ اقتصادی علیه ایران امروز جنگ روانی را اغاز کرده است که باید در داخل کنترل و مدیریت شود.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به مذاکرات تیم دیپلماسی کشورمان با کشورهای اروپایی با بیان این که ایران منتظر است تا ببیند اروپایی‌ ها در عمل چه کاری را برای اجرایی ساختن تعهدات خود انجام می دهند، افزود: پس از خروج آمریکا در جلسات مختلفی اروپایی‌ها تعهد خود را به حفظ برجام اعلام کردند. بنابراین در خصوص تعهدات اروپا و کشورهای ۱+۴ بعد از خروج آمریکا از برجام مشکلی وجود ندارد و آن چه باید مورد توجه قرار گیرد نحوه چگونگی اجرای این تعهدات است.