به گزارش اکونا پرس،

به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری صبح امروز (۲۷دیماه) در نشست «تبیین نقش زن در جامعه اسلامی» که در سالن اجتماعات دادستانی کل کشور برگزار شد، بیان کرد: هر سال در یک جمع دوستانه از عزیزانی که به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند، یاد کرده و تقدیر می‌کنیم که امسال، این مراسم با ایام میلاد حضرت فاطمه (س) همراه شد.

وی ادامه داد: قضات بازنشسته اغلب طی ۳۰ سال به خدمت رسانی در دستگاه قضایی مشغول هستند و زحمات قابل تقدیر و شایسته‌ای ارائه می‌کنند.

 منتظری اضافه کرد: قضاتی که امسال بازنشسته می‌شوند شامل حجت الاسلام والمسلمین حیدرزاده، قاسم توکلی، رجب پوریانی، سید عباس موسوی، ابالفضل مجدد، محمد مهدی خشنودی، هدایت اله جوادی، محمد مهدی شهمیرزادی، مجید رشیدیان، فرهاد تجری هستند و مطلب دوستدار از کارمندانی هستند که در دفتر در خدمت آنها بودیم، از همه این عزیزان و تلاش‌هایشان در طول این سال‌ها، قدردانی می‌کنیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در عمر کوتاه خود سرمشقی برای زنان جهان شد، عنوان کرد: این حضرت الگوی کاملی برای زنان در تربیت فرزند، خانه داری، همسرداری و مسائل اجتماعی و ولایتمداری است.

وی افزود: فاطمه زهرا(س) در طول ۷۵ روز پس از رحلت حضرت محمد(ص) توانست نمونه کامل یک انسان ولایتمدار و پیرو ولایت را نشان داد.

 منتظری تاکید کرد: باید اصالت را به تربیت فرزند و تشکیل خانواده‌ای با هویت و اصالت داد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه ارزشمند نیروی انسانی کارآمد را خانواده سالم می‌تواند به جامعه تحویل دهد، گفت: اسلام بخاطر تربیت فرزند و مدیریت خانواده، جایگاه والایی برای مادران قائل شده است. از بانوان همکار می‌خواهیم ضمن اینکه به کارشان اهمیت می‌دهند، به خانواده و تربیت فرزندان خود نیز اهمیت دهند.