به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، فرهادی در این نشست با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه های اصلی این کشور هستند افزود: اساسی ترین جایگاه برای توسعه یک سرزمین مدرسه است و اگر بخواهیم آینده کشور را تبیین و ترسیم کنیم باید فضا توسط شما عزیزان آماده سازی شود. 

او با اشاره به اینکه در برهه ای از تاریخ این سرزمین جوانانی از همسالان شما به جبهه های حق علیه باطل رفتند و از جان خود برای هموطنان و این کشور گذشتندگفت: این حرکت نشان از روحیه ایثار و دگرخواهی آنها نسبت به دیگران بود و شما هم در خود احساس مسئولیت کردید، مسئولیت شهردار مدرسه شدن را پذیرفتید و این اقدام نمایانگر روح بزرگ شماست که به غیر از خود به دیگران هم فکر می کنید.

 فرهادی خواستار بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان هنرمند برای زیبا سازی مدارس شد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل تعطیلی مدارس شهرداران مدارس می توانند با تشکیل گروه های جهادی و جلب مشارکت دانش آموزان کمبودها و نواقص مدارس را احصاء و در رفع آنها تلاش کنند. 

ضمن اینکه دوره آموزشی نحوه آماده سازی مدارس توسط اداره آموزش های شهروندی برگزار می شود و پس از پایان اقدامات در مدارس هیئت داوری کار ویژه ها را انتخاب و جوایزی به آنها اهدا می شود. 

شهردار منطقه بیان کرد: سالیانه اعتباری برای مدارس در نظر گرفته که بیش از این اعتبار هزینه می شود، ما وظیفه خود می دانیم که در چهار چوب وظایف خود به خواسته های شما در زمینه تجهیز مدارس رسیدگی کنیم . 

براساس این گزارش در این نشست شهرداران نواحی در خصوص اقدامات انجام شده در مدارس از جمله رنگ آمیزی دیوار مدارس،تعبیه مخزن، خط کشی زمین فوتبال و صف ها، بازپیرایی فضای سبز محوطه، لکه گیری آسفالت،نصب تجهیزات و المان های ترافیکی،شست و شو و رفت و روب، حذف زوائد فیزیکی،طعمه گذاری و ...گزارشی را ارائه کردند و سپس شهرداران نواحی در خصوص وضعیت خدمت رسانی از سوی شهرداری مطالبی را بیان کردند. 

همچنین در پایان با اهدای جوایز از زحمات شهرداران مدارس از سوی شهردار منطقه تقدیر شد.