به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22، حاجوی با توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان برجسته ترین عامل در پیشبرد اهداف سازمان خاطرنشان کرد: منابع انسانی بدون شک مهم ترین بخش یک سازمان است؛ زیرا هیچ کاری بدون بهره گیری از تخصص و خلاقیت نیروی انسانی قابل انجام نیست. در مجموعه شهرداری نیز توانمندسازی منابع انسانی، ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان در حوزه مدیریت شهری را به دنبال خواهد داشت.به همین دلیل باید با استراتژی ها و برنامه ریزی های مشخص، از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی برای رسیدن به تعالی سازمان استفاده کرد.
وی افزود: امروزه وجود نیروی انسانی متخصص و توانمند به عنوان مهمترین دارایی یک سازمان در پیشبرد اهداف و ارتقای سازمانها حائز اهمیت می باشد و توانمندسازی نیروهای انسانی، ظرفیت های بالقوه ای را برای ارتقای بهره وری سازمان به دنبال خواهد داشت.
حاجوی اظهار کرد: حوزه منابع انسانی حوزه ای وسیع و دارای اهمیت خاص برای همه سازمان ها است و هر چقدر در زمینه توسعه و ارتقای نیروی انسانی سرمایه گذاری شود موفقیت و کارآیی سازمان نیز تضمین خواهد کرد. سرمایه‌گذاری هدفمند و بازنگری عمیق در راهبردها و فرآیندهای مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها به منظور توسعه و ارتقا شایستگی‌های اساسی کارکنان در جهت اهداف راهبردی سازمان از اهمیت فراوان برخوردار است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در مورد تمامی کارکنان حائز شرایط ارتقای شغلی، تصریح کرد: فراهم بودن مسیر ارتقای شغلی کارکنان از ضرورت های مدیریت منابع انسانی است و عموما هر سازمانی دارای یکسری سلسله مراتب مشخص در ساختار اداری خود است که میزان رشد کارمندان بر اساس آن مشخص می شود. یکی از اهداف ما در مجموعه شهرداری منطقه22، ساماندهی و قانون مند کردن فرآیند شناسایی و ارتقای منابع انسانی، استقرار نظام شایسته سالاری و همچنین حفظ و نگه داری نیروهای کارآمد مجموعه و ارتقای منابع انسانی به صورت پلکانی و از رده های کارشناسی به کارشناسی ارشد و رده های مدیریتی یکی از استراتژی های ما در حوزه منابع انسانی خواهد بود.