به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه در ابتدای این جلسه گفت: در زمینه تولید محتوا خواستار این مهم هستیم که در روند انجام این کار تسریع شود و به مرحله خروجی برسد، همچنین در محتواهای تولیدی آرم شورای فرهنگی منطقه ۲۱ درج شود.

پوریافر افزود: مسابقه و فراخوان حجاب و عفاف می بایست تیم داوری متخصص و یک نماینده از هر سازمان حضور داشته باشد تا داوری ها به صورت عادلانه و تخصصی صورت گیرد؛ همچنین شروع برنامه ها و فعالیت های تابستانی در شش عنوان قرارگاه حجاب و عفاف در سطح منطقه ۲۱ آغاز می شود.

وی ادامه داد: ایستگاه های ثابت و نمایشگاه حجاب و عفاف با مشارکت کانون خدمت رضوی، هیات امنای یادمان شهدای گمنام و کمک ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار از دو مرکز خرید پرآسیب منطقه ۲۱ آغاز شده است. سه ایستگاه در بلوار اصلی تهرانسر جانمایی شده که می بایست کمیته عملیاتی نیز تشکیل شود که در حوزه اجرایی کردن برنامه ها اقدام کند.

شایان ذکر است؛ در نشست شورای فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی منطقه ۲۱، شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مدیران ادارات حوزه اجتماعی، مسئول سازمان تبلیغات منطقه ۲۱، فرمانده و معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید محمدتقی ارغوانی، رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، نماینده یادمان شهدای گمنام تهرانسر، مدیر فرهنگسرای دانش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق ۹ و ۲۱، نماینده کانون خدمت رضوی و مسئول پایگاه بسیج شهید باهنر حضور داشتند.