به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)؛ حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با توجه به وظایف خطیر و حساس ادارات راه و شهرسازی استانها و به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران زیر مجموعه وزارت متبوع  و به تبع آن همکاری بین بخشی بیشتر که در نهایت به پیشرفت سریعتر پروژه ها منجر می شود جلسه حضوری اعضاء شورا هماهنگی امور راه و شهرسازی برگزار شد.

وی ادامه داد :وزیر محترم راه و شهرسازی به برگزاری این جلسات تاکید فراوان دارد به همین منظور از این پس و به طور منظم جلسات شورای هماهنگی ها هر دو ماه برگزار خواهد شد.

جنتی ضمن بحث و بررسی موارد مرتبط در صورتجلسات تنظیمی جلسات قبلی و اقدامات بعمل آمده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران دریخش نهضت ملی مسکن گفت: در استان تهران با مشکل تامین زمین مواجه هستیم و بخشی از این مشکل ناشی از حوضه های آبریز زمینهای درجه یک و دو کشاورزی است که تغییر کاربری این اراضی را در کمیسیونهای مربوطه با مشکل روبرو کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از مواردمطرح شده در این جلسه واگذاری زمین جهت  ساخت مسکن همکاران دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ارائه آمار خانه های خالی شهرهای جدید اندیشه،پرند و پردیس و آخرین اقدامات در این زمینه،تسهیل در استعلامهای دستگاههای خدمت رسان و ... می توان عنوان کرد.