به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "هادی حق‌بین" سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده و پایش و رصد عملیات آسفالتی انجام شده در معابر شهری منطقه ۱۲ با اشاره به لزوم رعایت الزامات فنی و اجرایی عملیات آسفالت، اظهار داشت: کیفیت اصل مهم در تمامی فعالیت‌های عمرانی به ویژه عملیات آسفالتی است و در کنار کمیت لازم است توجه ویژه به کیفیت و جزئیات اجرایی داشت و تلاش می‌کنیم این مهم فدای سرعت نشود.

وی ادامه داد: لذا اصلاحات نواقص در اولویت فعالیت‎های انجام شده در مناطق قرار خواهد گرفت و این موضوع به صورت مستمر مورد رصد و کنترل قرار می‌گیرد.

 سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: بنا به تدبیر شهردار محترم تهران تاکنون قریب به بیش از ۷۶۰ هزار تن آسفالت طی 5 ماهه اول سالجاری معادل کل سال 1401 و ۲۰ درصد بیشتر از سال 1400 در شهر تهران تولید و پخش شده است.

حق بین تصریح کرد: تحقق این موضوع حاصل تلاش بیش از 2500 نفر عوامل فنی و اجرایی و نظارتی در 160 اکیپ شبانه روزی لکه گیری و روکش دستی، تراش و روکش مکانیزه در معابر شهری اعم از بزرگراهی و غیربزرگراهی است.

وی تاکید کرد: بر اساس نقشه راه و طبق برنامه ریزی‎های انجام شده در 6 ماه کاری ابتدایی سال جاری حدود 1،2 میلیون تن آسفالت در معابر شهری تولید و پخش خواهد شد که ضرورت انجام نظارت صحیح، مکفی و دقیق به منظور رعایت حداکثری الزامات فنی و اجرایی و جلب رضایت شهروندان به منظور تردد ایمن اجتناب ناپذیر می‌باشد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه خاطر نشان کرد: عوامل نظارتی حوزه معاونت فنی و عمرانی با برنامه ریزی منسجم و انجام بازدیدهای سرزده بر کیفیت عملیات اجرایی بصورت مستمر نظارت دارند و امیدواریم اجرای آسفالت نو با کیفیت در معابر شهری تردد ایمن را برای شهروندان رقم بزند.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی تاکید کرد: با اجرای کیفی عملیات عمرانی هزینه های نگهداشت و اتلاف منابع شهر کاهش پیدا کرده و عمر مفید آسفالت اجرا شده به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.