به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، با توجه به عملیات لوله گذاری، احداث منهول و جوی سرپوشیده در محدوده بازارچه شهرستانی همزمان با نوسازی این بازارچه قدیمی شهر تهران ، شهردار منطقه13 به همراه  مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران ، اخرین اقدامات انجام شده در این زمینه را بررسی و دستورات لازم برای اقدامات جدید صادر شد. 

شهردار منطقه ۱۳ در این بازدید گفت :  به منظور بهره برداری از اقدامات عمرانی انجام شده برای دفع آب های سطحی ، در اولین گام، عملیات لایروبی و تخلیه رسوب و زباله از کانال ها توسط پیمانکار مربوطه انجام و در مرحله بعدی، نسبت به آبگردانی از سوی عوامل خدمات شهری و بررسی عملکرد درست کانال ها از جهت آبماندگی و.. اقدام می شود.

او افزود :در همین راستا ضمن اجرای تدابیر ویژه در قالب لایروبی مستمر کانال ها ی محدوده، تله های زباله گیر نیز در ورودی کانال ها نصب شده است. 

به گفته محمد هادی علی احمدی، تله های زباله گیر مانع از ورود و تجمع زباله ها به داخل کانال ها شده و پاکسازی و تخلیه آن ها نیز با کنترل و نظارت مستمر عوامل پیمانکاری خدمات شهری انجام می شود.

در این بازدید، علی صارمی معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی ، مهدی قربانی معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی ، مهدی رضائی معاون خدمات شهری و محیطزیست منطقه۱۳ و علی کریمی شهردار ناحیه یک حضور داشتند.