به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه، آموزش قرآن را یکی از وظایف مساجد عنوان کرد و افزود: مسجد محل تعلیم معارف دین شناخته شده که در آن مردم با دین خدا، معارف دین و احکام الهی و آیات قرآن آشنا می‌شوند.

او افزود: در حال حاضر، یک مهد قرآن در مسجد صاحب الزمان(عج) به همت اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ برپا شده و بنا داریم در جهت افزایش و تکمیل ظرفیت مساجد تلاش کنیم .

او در خصوص مهد قرآن مسجد صاحب الزمان (ع) ادامه داد : در این مهد کودک متناسب با سن کودکان به آن ها آموزش های قرآنی ارائه داده می‌شود.

شهردار منطقه 13، ایجاد محیطی مناسب و جذاب برای علاقه مند کردن کودکان به آموزش های مذهبی قرآنی، استفاده از روش ها، متناسب با سطوح مختلف کودکان در یادگیری، آموزش به شیوه ی روان و ساده، فضای دوست داشتنی و جذاب به منظور ترغیب کودکان را از ویژگی های مهد قرآن مسجد صاحب الزمان (عج) برشمرد. 

علی احمدی خاطر نشان کرد : به منظور آموزش موثرتر به کودکان، از روش قصه گویی، نمایش نامه، بازی و … استفاده می شود تا موضوع برای کودک جذاب تر و دوست داشتنی تر شود