به گزارش اکونا پرس،

مهدی پیرهادی روز یکشنبه در جریان یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در زمان بررسی لایـحه شهـردار تهران در خصـوص اساسنامه سازمان های وابسته به شهرداری تهـران، بر ضرورت به کار گیری نیروها و کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: شهرداری تهران بیش از ۶۰ هزار نیروی انسانی متخصص و کارآمد دارد.

وی افزود: بیش از یک هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران دارای مدرک دکترا و بیش از ۱۰ هزار نفر دارای مدرک  فوق لیسانس هستند و تجربه‌های موفقی در حوزه‌های تخصصی خود دارند.

پیرهادی با بیان اینکه قطعاً در خارج از شهرداری نیروهایی به این حد متخصص نداریم اظهار داشت: برخی از مدیران ادوار گذشته شهرداری تهران در حال حاضر بیکار هستند و جایی برای آنها مشخص نشده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: وقتی این سرمایه انسانی را در داخل شهرداری داریم چرا باید از بیرون شهرداری نیرو وارد کنیم؛ وارد کردن نیرو از بیرون شهرداری خطای نابخشودنی است.

وی یادآور شد: باید ثابت کنیم که به نیروهای داخل شهرداری که نیروهایی تحصیل کرده هستند، اعتقاد داریم.

بر اساس این گزارش ، با پیشنهاد پیرهادی حداقل پنج سال سابقه در شهرداری تهران برای عضویت در هیأت مدیره ها و مدیرعاملی سازمانهای وابسته به شهرداری تهران  به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.