به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت گام نخست پروژه خیالستان زندگی، اظهار داشت: در حال حاضر بتن‌ریزی سرستون‌های میانی، شمع‌ها، ستون‌ها، عملیات اجرای کوله‌های ضلع غربی و شرقی و بتن‌ریزی ۲۵۰۰ مترمربع از عرشه به همراه نصب ۸۸ تیر به پایان رسیده است.

 وی افزود: با نصب ۲۰ تیر دیگر در کنار آرماتوربندی و بتن‌ریزی ۴۰۰۰ مترمربع از عرشه، گام نخست این پروژه به اتمام خواهد رسید.

 حق لطفی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به موقعیت ویژه پروژه بر روی بزرگراه امام علی (ع) و الزام اجرای شبانه بخش اعظمی از پروژه، عملیات ساخت تیرهای بتنی در کارگاهی جداگانه و با پایش‌های فنی و کیفی مربوطه توسط مشاور ذی‌صلاح انجام و با هماهنگی پلیس راهور و انسداد ترافیکی شبانه، در محل پروژه نصب می‌شود.

 گفتنی است گام نخست پروژه احداث خیالستان زندگی که شامل بخش سازه‌ای طرح است، محدوده‌ای به طول ۱۳۵ متر و عرض ۵۰ متر را در بر می‌گیرد و ۶۵۰۰ مترمربع دسترسی به عرصه عمومی ایجاد می‌کند. این پروژه به‌منظور پیوند پهنه‌های شرقی و غربی بزرگراه امام علی (ع) و باهدف امکان توسعه زیرساخت‌های تفریحی و خدماتی اجرا می‌شود و تأثیر بسزایی در رشد سرانه فضاهای فرهنگی، خدماتی و ورزشی خواهد داشت.