به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: پس از طی مراحل مطالعاتی و اخذ مصوبات لازم با همکاری پلیس راهور منطقه و ایمن سازی ترافیکی نسبت به بازگشایی دوربرگردان شرق به شرق پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی (ع)  اقدام شده است . 

او با اشاره به نصب علائم و تجهیزات ایمنی افزود : بر اساس طرح ابلاغی و در راستای جلوگیری از حرکت خلاف جهت برخی متخلفان، دسترسی خیابان پیروزی به بزرگراه امام علی (ع) - جنوب از طریق مسیر کندرو ایجاد گردیده است.

محمدهادی علی احمدی، هدف از این اقدام را  ارتقا ایمنی، بهره برداری بهینه از ظرفیت شبکه و ایجاد دسترسی به خیابان پیروزی و کاهش تصادفات در دوربرگردان شرق به شرق پیروزی - امام علی (ع) و همچنین جلوگیری از حرکات مخاطره آمیز برخی موتورسواران دانست و یاد آور شد: شهرداری منطقه ۱۳ با کانالیزه نمودن محدوده پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی (ع)، دوربرگردان مذکور را بازگشائی کرد. 

او ، انتقال دسترسی محور پیروزی به امام علی (ع) جنوب از طریق کندروی این محور  به منظور  رعایت قوانین و مقررات ترافیکی و جلوگیری از تردد خلاف جهت موتورسیکلت ها، نصب تابلو های پیش آگاهی و آگاهی  و بنر های اطلاع رسانی و احداث دو سرعتکاه را از جمله اقدامات انجام شده برای بازگشائی این دوربرگردان عنوان کرد.