به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی ضمن قدردانی از مشارکت اجتماعی شهروندان درطرح من شهردارم افزود: خوشبختانه مردم فهیم و قدرشناس این منطقه بعد از اطلاع رسانی که  توسط سفیران این طرح صورت گرفت، آگاهانه در طرح شرکت کرده تا مدیریت شهری را در آبادانی منطقه و محله خود یاری رسانند که در همین راستا 42 هزار و 151 رای در سامانه ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه طرح من شهردارم فرصتی را برای شهروندان فراهم کرد تا ایده ها و مطالبات خود را در حوزه شهری بیان کنند خاطر نشان کرد: در این خصوص بیشترین درخواست ها با 43 درصد در حوزه محیط زیست و خدمات شهری، 19 درصد حمل و نقل ترافیک، 15 درصد ایمنی شهری، 12 درصد مسائل اجتماعی و فرهنگی،6 درصد نگهداشت شهر و 4 درصد نیز با موضوع هوشمند سازی ثبت شده است.

همچنین از بین محلات 13 گانه بیشترین آرا به ترتیب با ثبت 6 هزار و 239 رای از آن محله شکوفه و 5 هزار و 345 رای از محله عبدل آباد است.

فرهادی اظهار کرد: با توجه به مساحت و جمعیت ساکن تعداد آرای مورد انتظار مصوب 29 هزارو 989  بوده که 41 درصد بیش از آرای مورد نظر یعنی 42 هزار و 151 رای کسب شده است .

شهردار منطقه نسبت مشارکت بانوان را ۵۳ درصد و آقایان را ۴۷ درصد اعلام و تصریح کرد: بیشترین مشارکت شهروندان در ناحیه دو با ۱۷ هزار و ۶۷۶ و  ناحیه یک با ۱۳ هزار و ۹۳۹ رای ثبت شده است.