به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هشتاد و ششمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به ریاست جعفر تشکری هاشمی و میزبانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد.

 در این جلسه که هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران ارشد این معاونت حضور داشتند، اقدامات حوزه فنی و عمرانی در این کمیسیون موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از این جلسه از اقدامات صورت‌گرفته معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح، تولید و پخش آسفالت با حجم بالا، تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و ... تقدیر کردند.

جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در پایتخت در این دوره، گفت: اقدامات و سیاست گذاری خوبی در ابتدای این دوره از مدیریت شهری صورت گرفته که تکمیل پروژه‌های ناقص و تقاطعات غیرهمسطح یکی از این موارد است.

وی ادامه داد: برخی از این پروژه‌ها شاید پروژه‌های کوچک مقیاسی باشند اما گره‌های بزرگی از کار مردم باز می‌کنند.

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران و زیرساخت شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: عملکرد دو ساله معاونت فنی و عمران مورد رضایت شورای شهر تهران است. امروز تقریبا هیچ پروژه عمرانی وجود ندارد که متوقف بوده و اکنون فعال نباشد.

حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در بخش پایانی این جلسه ضمن قدردانی از توجه اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران  بر استمرار تلاش ها در تکمیل پروژه‎های عمرانی در زمانبندی فشرده تاکید کرد.