به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به تردد سنگین خیابان کارگر گفت: با برداشت‌های ترافیکی متعدد از این خیابان مقرر شد طرح‌های تازه‌ای برای کاهش ترافیک در این خیابان به اجرا درآید.

حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل‌ و ترافیک منطقه از برگزاری جلسه‌ای در همین حوزه با پلیس راهور خبر داد و گفت: با توجه به برداشت‌های ترافیکی در ساعات مختلف شبانه‌روز از معابر مهم منطقه، جلسه‌ای با حضور رئیس پلیس راهور منطقه و رئیس اداره تصادفات آن یگان در دفتر معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک برای رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی برگزار شد.

هدائی افزود: در این جلسه که با حضور مدیران ادارات فنی و مهندسی و نظارت و اجرای معاونت تشکیل شد، در مورد طرح جداکننده میانی خیابان کارگر از چهارراه لشکر تا میدان قزوین، تعریض خیابان کارگر برای ایجاد صف پمپ بنزین چهارراه لشکر و جمع‌آوری پل‌های عابرپیاده بلااستفاده تصمیم‌گیری و مصوبات لازم در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه همچنین گفت: با تصویب و اجرای این طرح‌ها شاهد کاهش ترافیک در محور خیابان کارگر مسیر جنوب به شمال خواهیم بود و امیدوارم با همکاری شهروندان بتوانیم سفر درون‌شهری ایمن و آرام‌تری برای آنان رقم بزنیم.