به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه در خصوص درخواست‌های مردمی برای رفع سدمعبر وانتی‌ها و اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان گفت: سد معبر، وانتی‌ها و بساط گستران علاوه بر ایجاد ترافیک در این خیابان، انواع حوادث و تخلفات راهنمایی و رانندگی را در پی داشته که رفع این موارد همواره یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت و تردد  روان بوده است.

وی افزود: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با جدیت در حال ساماندهی و جمع‌آوری وانت بارها در حاشیه خیابان‌های اصلی است و تدابیر لازم برای این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه 13 اظهار داشت:  به منظور جلوگیری از ترافیک خودرویی و تسهیل عبور و مرور شهروندان از معبر شهری، با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی، پلیس راهور و عوامل اجرایی معبر بان نسبت به جمع آوری و ساماندهی وانت بارهای سدمعبر کننده این منطقه در خیابان های پیروزی، اقبال، ایران مهر، دهقان و پنجم نیروی هوایی اقدام شد و تداوم دارد.

بر اساس،بند ۲ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سدمعبر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از این معابر برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری را مکلف کرده است از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر توسط عوامل معبر بان اقدام کند.