به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، رضا محمدی در نشست فوق‌العاده با مدیران ۱۴ شرکت پیمانکار که در قراردادهای جدید وظیفه نگهداشت، تنظیف و مدیریت پسماند در سطح مناطق ۲۲ را بر عهده دارند، بر اهمیت و ضرورت اجرای دقیق پیمان‌ها تأکید کرد.

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به صحبت‌های دکتر زاکانی شهردار محترم تهران و همچنین انتظارات مهندس چمران ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر گفت: دیگر زمان آزمون‌وخطا نیست و فرصت اشتباه یا کم‌کاری نداریم. بنده به‌عنوان ناظر خدمتگزار، نماینده‌های سازمان، شهرداران محترم مناطق با همه توان و کاملاً همدلانه پای‌کار آمده‌ایم و شما پیمانکاران را به‌عنوان جزئی از بدنه خودمان می‌بینیم. به هم کمک می‌کنیم و هرگونه حمایتی که نیاز باشد انجام می‌دهیم تا به بهترین شکل مفاد پیمان‌های جدید انجام و ثمرات و اثرات آن در سطح شهر بروز و ظهور داشته باشد، ما در قبال شهروندان مسئولیم و باید شهری درخور شأن آنها بسازیم.

محمدی ضمن استماع موضوعات و مشکلات پیمانکاران گفت: مردم باید به‌سرعت شاهد اثرات تغییر قراردادها در سطح شهر باشند و ضروری است که با تجهیز کامل ناوگان و اصلاح وضعیت حقوق و مزایای کارگران و پاکبان‌ها و همچنین پایبندی کامل به مفاد پیمان‌های جدید تا پایان سال چهره شهر از لحاظ رفت‌وروب، نگهداشت، جمع‌آوری پسماند تر، تفکیک پسماند خشک و کنترل حیوانات موذی به وضعیت قابل‌قبولی برسد و شاهد رضایت شهروندان باشیم.

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان افزود: پایان سال و آغاز بهار مقارن شده با بهار قران و ماه مبارک رمضان و باید با پاکیزه کردن شهر بهترین عیدی را به شهروندان بدهیم اگرچه این جزو وظایف ذاتی ماست؛ اما بایستی امسال استقبال از بهار به مناسب‌ترین شکل تحقق یابد.