به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مهدی صداقتی" مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران با اشاره به آغاز عملیات تکمیلی دسترسی‌های آزادراه شهید شوشتری، اظهار داشت: در دوره‌های قبلی مدیریت شهری بخشی از عملیات اجرایی دسترسی‌های آزادراه شهید شوشتری اجرا شده بود و ادامه عملیات اجرایی این مقطع به طول تقریبی ۵/۱ کیلومتر در اواسط آذرماه سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: یک زیرگذر با جهت جنوب به شمال بزرگراه شهید نجفی رستگار به آزادراه شهید شوشتری و دو پل با جهت ترافیکی شمال به جنوب و شمال به شرق در این تقاطع اجرا شده بود که عملیات تکمیلی این دسترسی‌ها از اهداف آغاز این پروژه بشمار می‌آید.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران گفت: تکمیل کندروهای بزرگراه امام رضا (ع)، اجرای دو راست‌گرد شرق به شمال و شمال به غرب در تقاطع بزرگراه امام رضا (ع) با آزادراه شهید شوشتری، اجرای ۳۰۰ متر طول دیوار حائل، اجرای کانال جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی و آب‌های بالادست، اجرای مسیر دسترسی سازمان آب و اصلاحات هندسی مسیرها از سایر فعالیت‌های پیشرو در این پروژه است.

 صداقتی تنها معارض این پروژه را دیوار یک گاراژ عنوان کرد و از هماهنگی جهت رفع آن خبر داد و از زمان اتمام فاز اول این پروژه خبر داد و گفت: زمان اتمام این پروژه سال آینده پیش‌بینی‌شده است.